Wolt+ dále expanduje, rozšiřuje se do 14 českých měst

pondělí, 28. listopadu 2022, 10:30 Aktuality, Retail MediaGuru

Služba Wolt+ expanduje do dalších měst, kde Wolt působí. Zároveň se rozšiřuje i služba Wolt at Work.

Zdroj: Wolt

Zdroj: Wolt

Věrnostní služba Wolt+ se po Praze spouští také v dalších městech. Nyní je k dispozici zákazníkům v Brně, Ostravě, Olomouci a Plzni. Do konce listopadu bude služba dostupná ve všech 14 českých městech, kde Wolt přímo zprostředkovává rozvoz. 

„Česko je společně s Norskem a Polskem mezi prvními trhy, kde jsme věrnostní program spustili, a máme radost, že se nám sedm měsíců od pilotního testování u pražských zákazníků podařilo službu rozšířit do všech 14 měst, kde přímo rozvážejí naši partnerští kurýři,” říká Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku. 

Wolt+ v rámci měsíčního předplatného ve výši 109 Kč nabízí zákazníkům možnost ušetřit za dodatečné poplatky. Z každého nákupu si mohou odečíst minimálně 29 Kč za dopravu, v průměru to vychází na 49 Kč.Novinkou je také možnost ročního předplatného, které je o 16 % výhodnější – vyjde na 1099 Kč.

V Praze si mohou uživatelé programu vybrat z téměř 1900 restaurací a 110 obchodů včetně Wolt Marketu. Ten nadále expanduje a nově otevřel již čtvrtou pobočku na území hlavního města, tentokrát v Michli. Služba je tak nyní dostupná v rámci celé Prahy a také v Brně. „K zapojení do Wolt+ jsme oslovili podniky působící jak na lokální úrovni, ale také nadnárodní řetězce, jako je Mcdonald,“ popisuje Foret a dodává: „Kromě doručování jídla se Wolt+ vztahuje například na produkty z Wolt Marketu a zákazníci tak mohou Wolt+ využít také na každodenní nákupy. Naším cílem je nabídnout co nejširší portfolio, kde zákazníci nakoupí vše od potravin po kosmetiku.”

Wolt spouští v Praze program měsíčního předplatného

úterý 7. června 2022

Kromě věrnostní služby rozšiřuje Wolt také svůj firemní program Wolt at Work, jenž poskytuje online objednávání jídla, potravin, dárkových poukazů i dalšího zboží včetně drogerie, s možností sledování nákupů na jednom místě, nastavení budgetu pro zaměstnance a pohodlnou platbou faktury jednou měsíčně. Od spuštění začalo Wolt at Work používat už více než 200 regionálních firem včetně velkých nadnárodních společností využívajících Wolt napříč všemi svými evropskými pobočkami, jako je BCG nebo A.T. Kearney.

„Společně s návratem do kanceláří zažívá služba Wolt at Work boom. Mezi nejoblíbenější položky patří jak klasické doručování jídla na týmové porady či obědy, ale i rozšířená cateringová nabídka nebo doplňování firemních kuchyněk o ovoce, nápoje a pochutiny, kde evidujeme zejména velkou poptávku skrze Wolt Market,” přibližuje Jan Foret.

Některé firmy nabízí službu Wolt at Work také jako zaměstnanecký benefit, kdy si mohou zaměstnanci na náklad firmy objednat jídlo, ale třeba i drogerii až domů. Wolt proto vyvíjel službu tak, aby byla správa objednávek intuitivní a vše bylo na jednom místě. Nastavit lze také různorodé podmínky, ať už časové rozmezí pro objednávky, budget pro jednotlivce i celé týmy, či třeba jednorázové události, na které pozvou své zaměstnance přes časově omezený internetový odkaz.

-stk-