Z erotických pomůcek letos nejvíce inzeruje Růžový slon

středa, 9. listopadu 2022, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

V segmentu erotických pomůcek v letošním roce prozatím nejvíce investuje do reklamy e-shop Růžový slon.

Zdroj: Repro Vimeo Růžový slon

Zdroj: Repro Vimeo Růžový slon

Nejsilnějším inzerentem v letošním roce v segmentu erotických pomůcek je Růžový slon, jenž do reklamy podle ceníkových cen inzerce investoval v období leden až září 44,3 mil. Korun. Na druhém místě s necelými 30 mil. korun se umístil e-shop E-kondomy.cz, na třetím značka Durex. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere. 

Monitoring reklamy Ad Intel  získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-