Značka Božkov uvádí nový design svého portfolia vodek, který prošel během několikaletého vývoje zásadní proměnou. Zároveň přichází s novinkou – vodkou Božkov Jemná s obsahem alkoholu 30 %, jež reaguje na vzrůstající oblibu nápojů s nižším obsahem alkoholu.
„Po několikaletém výzkumu a vývoji je nám potěšením, že můžeme představit nový design a současně potěšit spotřebitele, kteří dávají přednost alkoholickým nápojům s nižším obsahem alkoholu, novinkou Božkov Jemná 30 %,“ popisuje Michal Jakl, Group Brand Manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Nový vzhled vodek vychází z nového designu celého portfolia značky Božkov. Má odrážet kvalitu a poctivost a zároveň vypadat moderně a prémiově. Využívá kontrastu modré a bílé barvy, které dohromady působí kompaktním dojmem. Zároveň došlo ke zpřehlednění jednotlivých informací. Pod nový designem je podepsáno studio Fiala & Šebek.
Božkov vodku, včetně novinky, podpoří kampaň v televizi, formou tag-onu, a na sociálních sítích.
-stk-