Konkrétní značku si s Vánocemi spojuje více než pětina (22 %) české online populace starší 15 let. S Vánocemi si nejčastěji spojují značky Coca-Cola a Kofola. Uvedla to zhruba polovina respondentů z těch, kteří si s Vánocemi nějakou značku spojují. Vyplývá to z výzkumu Nielsen Admosphere pro MediaGuru.cz. Následovaly značky Orion, Pilsner Urquell a Hellmann‘s.
O jaké značky se jedná? (základ: Mají s Vánocemi spojenou nějakou konkrétní značku)
- Coca-Cola: 52,1 %
- Kofola: 50,5%
- Orion: 13,2%
- Pilsner Urquell: 4,5%
- Hellmann's: 2,7%
- Jiné: 29,6%
Více než 45 % respondentů zároveň uvedlo, že mají oblíbenou nějakou reklamu s vánoční tematikou. V drtivé většině je to reklama značky Kofola (86 %). Reklamu na Coca-Colu uvedlo necelých 9 % respondentů. Další informace zde.
-mav-