Na Fjuuz.tv se završila show Vypečený souboj se Zástěrou
Pořad byl na míru realizován pro značku Fino ze skupiny Sarantis Česká republika.
Inspirace na vánoční recepty přinesla show Vypečený souboj se Zástěrou na Fjuuz.tv, novém YouTube kanále contentové agentury Fuse ze skupiny Omnicom Media Group. V roli průvodce a komentátora dění v kuchyni se v ní představil moderátor Tomáš Zástěra.
Kromě něj diváci v prvních epizodách poznali také influencerky Martinu Hladjuk, známou jako MamaChef a Ivanu Jindřichovou, Cat & Cook, které svedly souboj o nejchutnější vánoční recepty. Pořad byl na míru realizován pro značku Fino ze skupiny Sarantis Česká republika, nabízející širokou paletu specializovaných produktů pro domácnost.
YouTube kanál odstartoval show Vypečený souboj se Zástěrou čtyřmi epizodami věnovanými tipům na sváteční pečení. Dvojice mezi sebou přátelsky soutěžících influencerek MamaChef a Cat & Cook nabídla recepty na cukroví do 30 minut, tradiční rodinné vánoční recepty, recepty na cukroví do 200 korun, a nakonec v posledním díle přidá i tipy na zahraniční vánoční recepty. O výsledku jejich snahy pak na závěr každé epizody rozhodli náhodně vybraní lidé.
„Vypečený souboj je ukázkovým příkladem z dílny našeho Fuse Labu, ve kterém vyvíjíme vlastní contentové formáty. Díky zázemí, setupu a operativnímu fungování interního kreativně-produkčního týmu jsme schopni reagovat pružně, umíme rychle najít atraktivní téma pro vybranou cílovou skupinu, na míru vytvořit obsahový koncept a nabídnout jej na trh. S případnými partnery projekt upravujeme tak, aby byli s výslednou podobou všichni spokojeni,“ uvedl Adam Dušek, Fuse Lab Group Head.
Poslední díl vánoční série show Vypečený souboj se Zástěrou na téma zahraniční vánoční recept přinesl Fjuuz.tv ve středu 21. prosince. Nový pořad podpořili jeho moderátor i obě soutěžící foodblogerky také komunikací na svých sociálních sítích.
-mav-