Objem televizních GRP se stále drží na loňské úrovni

středa, 7. prosince 2022, 06:55 TV, Reklama, Aktuality MediaGuru

Televizní stanice doručily za jedenáct letošních měsíců srovnatelný objem reklamních GRP jako ve stejném loňském období.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Doručený objem televizních reklamních GRP se za jedenáct letošních měsíců drží na úrovní loňského roku (-0,7 %).  Vyplývá to z dat monitoringu Nielsen Admosphere. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring.

Nejsilnějšími subjekty na trhu s televizní reklamou z hlediska počtu doručených GRP zůstávají Media Club a TV Nova. Meziročně si nejvyšší nárůsty připsala Atmedia, hlavní komerční hráči dosahují srovnatelného objemu jako ve stejném období loňského roku, o necelou desetinu je nižší počet GRP na stanicích České televize, která má však reklamní prostor výrazně omezen ze zákona. 

Podíl obchodních sítí na doručených GRP, I-XI/2022

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring, spočítáno pro nákupní CS uvedených subjektů

-mav-