Značka Kenwood uzavřela celoroční crossmediální kampaň

čtvrtek, 15. prosince 2022, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kenwood, výrobce kuchyňských spotřebičů, uzavřela celoroční crossmediální kampaň, jejíž tváří byla influencerka Markéta Pavleje.

Zdroj: Kenwood

Zdroj: Kenwood

Společnost Kenwood, výrobce kuchyňských spotřebičů, uzavřela celoroční crossmediální kampaň na jeden ze svých produktů – robot Titanium Chef Baker XL, jejíž tváří byla česká food & cook influencerka Markéta Pavleje. Kampaň na míru pro klienta připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.

Spolupráce značky Kenwood a food influencerky Markéty Pavleje začala vloni na podzim představením nového kuchyňského spotřebiče prostřednictvím receptů na jejím osobním blogu a instagramovém profilu. „Našim cílem bylo ukázat klíčové benefity nového produktu potenciálním zákazníkům. K Titanium Chef Baker XL lze připojit více než 25 nástavců, a abychom jejich využití představili co nejkomplexněji, rozhodli jsme se komunikaci postavit na vlastní zkušenosti ambasadorky s tímto robotem. Společně s Markétou jsme vytvořili obsah na míru tak, aby uživatelé snáze pochopili, jak se s novinkou pracuje a proč se vyplatí si ji pořídit,“ říká Gabriela Bitalová Beňová z Fuse, která byla za kampaň pro společnost Kenwood, jenž je také klientem PHD a Mediaplus, zodpovědná.

Pro videoportál Stream.cz pak agentura Fuse ve spolupráci s Brand Studiem vytvořila pořad ‚Vánoční pečení s Markétou‘, který nabídl šest jejich svátečních videoreceptů připravených s využitím představovaného robota. Další vánoční tipy bylo možné najít v článcích na webu Proženy.cz, či v advertoriálech afinitních časopisů. „S autentickým influencerem, originálním obsahem i strategickým spojením s předními mediálními partnery jsme vytvořili kampaň, kterou se nám podařilo oslovit kulinářskou komunitu s vysokým nákupním potenciálem. Videa zaznamenala v průběhu kampaně více než 470 tisíc zhlédnutí a články téměř 389 tisíc shlédnutí. Čtenost printových titulů překročila dohromady číslo vyšší než 257 tisíc. Kromě nativní prezentace byly v online komunikaci využity i bannerové formáty, které dosáhly nadstandardní CTR,“ dodává Gabriela Bitalová Beňová.

Tváří kampaně byla Markéta Pavleje dál i po celý rok 2022. Titanium Chef Baker XL podporovala na svém blogu a profilu a originální videorecepty představila opět na Stream.cz, tentokrát ve speciálu ‚Velikonoční pečení s Markétou‘. Využití spotřebiče přímo při práci osobně předvedla i účastníkům letošního Apetit pikniku.

Podzimní část kampaně pokračovala formou sezónních receptů v afinitních printových a online titulech a ukončena byla 12. prosince v online vydání časopisu Apetit tipem ambasadorky na vánoční pečení. „Jsme rádi, že i letos se naše integrovaná strategie ukázala jako správný krok a věříme, že se nám novými komunikačními kanály a jejích ideálním propojením povedlo oslovit jak nové zákazníky, tak i stávající klienty značky Kenwood, kteří rádi uvítali další inspiraci, jak si zjednodušit přípravu jídla,“ doplňuje Lea Bartáková, Brand Manager Kenwood.

-mav-