Renata Rosendorfská se od začátku letošního února stává novou CDAO (Chief Data Analytic Officer) sítě mediálních agentur GroupM Czech Republic. Ve vedení vystřídá Jiřího Udatného, který tým GroupM opouští po 20 letech.
Renata Rosendorfská si ponechává i přímou zodpovědnost za tým Research & Insights, který vede už dva roky. Vedle něj pod její vedení nově spadá i tým Reporting & Tools se zaměřením na kompetitivní monitoring a reporting, automatizaci interních procesů, utilizaci mediálních plánovacích nástrojů, vizualizaci dat a business intelligence.
„Naším cílem stále zůstává snaha o co nejefektivnější práci s daty a o to, aby naši klienti měli vždy k ruce čerstvá čísla, o která mohou opřít důležitá rozhodnutí. Nadále budeme rozvíjet stávající portfolio služeb, jako jsou pokročilé datové analýzy, ekonometrické modelování, vývoj softwarových nástrojů, vizualizaci dat, business intelligence, ať už formou inovace stávajících nástrojů a služeb, nebo rozvojem úplně nových,” přibližuje Rosendorfská.
Renata Rosendorfská prošla vědeckou, byznysovou i agenturní sférou. Působila ve výzkumné agentuře ACNielsen, České spořitelně anebo GE Money. V GroupM vedla datově analytický tým mediální agentury Wavemaker (dříve MEC), odkud přešla přímo do mateřské GroupM.
Datově analytické oddělení poskytuje komplexní služby v datové oblasti od automatizovaného reportingu reklamních aktivit přes analýzy cílových skupin a jejich mediálního chování a měření vlivu mediálních kampaní na značku po další kvantitativní i kvalitativní výzkumy apod.
-mav-