Dentsu má nový inovační tým, vede ho Zlatušková

pondělí, 20. února 2023, 13:50 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Dentsu zakládá nový tým zaměřený na kreativitu a inovace, povede jej Zdeňka Zlatušková.

Zdeňka Zlatušková, zdroj: Dentsu

Zdeňka Zlatušková, zdroj: Dentsu

V  polovině února začal fungovat v  rámci sítě Dentsu nový strategický tým zaměřený na kreativitu a inovace. Ty budou v centru pozornosti při mediálním plánování prostřednictvím design thinkingu a promítnou se také v přístupu napříč celou agenturní sítí. Z pozice Innovation & Strategy Director jej povede Zdeňka Zlatušková 

Nové oddělení se vyčlenilo ze stávajícího strategického týmu pod vedením Tomáše Mrkvičky, který se i nadále bude věnovat práci na tendrech i stávajících klientech s  důrazem na využívání expertíz v oblasti datových zdrojů a analytických nástrojů. Nové oddělení pod vedením Zdeňky Zlatuškové se pak kromě strategií a tendrů s  důrazem na inovativnost bude soustředit na spolupráci mezi jednotlivci, týmy i zeměmi tak, aby vznikaly inovativní nápady, které zaujmou nejen klienty, ale také podpoří globální myšlenku „radical borderless collaboration“. Zlatušková bude reportovat přímo Jiřímu Vítkovi, který má v  Dentsu Česká republika na starosti celou Media Service Line. 

Zdeňka Zlatušková je součástí Dentsu od roku 2018, kdy nastoupila jako Managing Director do agentury Gong. O rok později se pak stala součástí strategického týmu, naposledy působila na pozici Strategy Director. Před nástupem do Dentsu se zaměřovala převážně na sociální sítě, věnovala se jim například v agenturách Omnicom Media Group nebo Digital Native Agency. V  loňském roce absolvovala britskou IPA Excellence Diploma a získala jejich osobní akreditaci (MIPA). 

-stk-