Do WMC Grey nastupuje Ondřej Roček. V pozici Business Directora povede konzultační služby agentury v oblasti růstu, strategie a komunikace, které WMC Grey nabízí prostřednictvím svého strategického Brand and Business Booster týmu. Cílem je nejen budovat značky, o kterých se mluví, ale hlavně značky, které klientům přináší dlouhodobý profit.
Ondřej Roček se poslední rok věnoval freelance projektům v oblasti trade marketingu a brand buildingu pro značky jako Komix, Jägermeister, Olymp či Pivovar Rychnov. Předtím působil pět let ve vedení kreativního studia Yinachi. Deset let stál v čele marketingové strategie v Rémy Cointreau (dnes Mast-Jägermeister).
„Vytváření obchodní a značkové strategie jak směrem dovnitř firmy, tak i směrem ke klientům je jednou z mých nejsilnějších disciplín. Věřím, že tímto pomůžu WMC Grey dosáhnout dalších zásadních milníků nejen v reklamní branži,” komentuje Roček.
Jako obchodní ředitel střídá Roček Jana Plajnera. Součástí strategického týmu jsou i nadále Brand Communication Strategist Aleš Hron a Brand Experience Strategist Jan Kořán, na pozicích juniorních stratégů je doplňují Kristýna Bláhová a Daniel Provazník.
„Pevně věřím, že Ondřejovy dlouholeté marketingové zkušenosti z klientské strany v kombinaci se zkušenostmi z agentury ještě více posílí oblast businessové strategie. Úkolem Business Directora u nás v agentuře totiž není jen obchodní podpora agentury, ale hlavně businessový růst našich klientů,” dodává Adéla Krausová, výkonná ředitelka WMC Grey.
-stk-