FuzeTea uvádí novinku Broskev a Růže bez cukru

čtvrtek, 16. února 2023, 22:40 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Značka FuzeTea přichází na trh s novou příchutí. Nově má na etiketě QR vedoucí na aplikaci Coke.

Nová příchuť Fuze Ten Broskev a Růže bez cukru, zdroj: Coca-Cola HBC

Nová příchuť Fuze Ten Broskev a Růže bez cukru, zdroj: Coca-Cola HBC

Značka FuzeTea představuje produktovou novinku s příchutí broskve a růže, navíc ve variantě bez cukru.

„Obliba nápojů FuzeTea u zákazníků i nadále roste, snažíme se jim proto přinášet nové a neotřelé příchutě, které reflektují jejich preference. Broskvová příchuť je mezi ledovými čaji nejoblíbenější, doplněná o odlehčenou chuť růže navíc varianta bez cukru nabízí zdravější variantu tohoto nápoje,“ říká Lukáš Topol, marketingový manažer značky FuzeTea Coca-Cola HBC ČR a SR. Novinka je dostupná ve dvou verzích balení – 0,5 litru a 1,5 litru.  

Nově má Fuze Ten na etiketě QR, který odkazuje do Coke aplikace, kde mohou hrát zákazníci mini hry a soutěžit o ceny. Až do 20. března probíhá u všech sycených nealkoholických nápojů z portfolia Coca-Coly Národní spotřebitelská soutěž Marvel. Pod bílým víčkem nápojů FuzeTea najdou soutěžící promo kód, díky kterému mohou v Coke aplikaci hrát o zajímavé ceny. Hlavní výhra je zájezd do Disneylandu v Paříži.

Coca-Cola obsazuje do kampaně superhrdiny Marvelu

úterý 31. ledna 2023

-stk-