Značka FuzeTea představuje produktovou novinku s příchutí broskve a růže, navíc ve variantě bez cukru.
„Obliba nápojů FuzeTea u zákazníků i nadále roste, snažíme se jim proto přinášet nové a neotřelé příchutě, které reflektují jejich preference. Broskvová příchuť je mezi ledovými čaji nejoblíbenější, doplněná o odlehčenou chuť růže navíc varianta bez cukru nabízí zdravější variantu tohoto nápoje,“ říká Lukáš Topol, marketingový manažer značky FuzeTea Coca-Cola HBC ČR a SR. Novinka je dostupná ve dvou verzích balení – 0,5 litru a 1,5 litru.
Nově má Fuze Ten na etiketě QR, který odkazuje do Coke aplikace, kde mohou hrát zákazníci mini hry a soutěžit o ceny. Až do 20. března probíhá u všech sycených nealkoholických nápojů z portfolia Coca-Coly Národní spotřebitelská soutěž Marvel. Pod bílým víčkem nápojů FuzeTea najdou soutěžící promo kód, díky kterému mohou v Coke aplikaci hrát o zajímavé ceny. Hlavní výhra je zájezd do Disneylandu v Paříži.
-stk-