Start-up Ydistri, který pomáhá obchodníkům efektivně pracovat se skladovými zásobami a omezit plýtvání, má nového marketingového ředitele. Do čela marketingu nastupuje Bohdan Fedor.
V Ydistri bude mít Bohdan Fedor za úkol především zvýšit povědomí o značce, vybudovat účinný akviziční funnel a nastavit dlouhodobě funkční komunikační strategii pro budování vztahu s potenciálním zákazníkem s pomocí obsahového marketingu.
Bohdan Fedor má v marketingu 16 let zkušeností. Naposled pracoval v marketingovém oddělení Mall Group, kde naposled zastával roli šéfa marketingu. Šest let působil v marketingovém týmu Zuno Bank, přes tři roky z toho zastával pozici ředitele marketingu celé skupiny. Má také zkušenosti z marketingu TV Joj. Absolvoval hudební teorii na bratislavské Vysoké škole múzických umění.
„ Je to pro mě výzva, protože Ydistri se dotýkají velmi odborná B2B témata, u kterých je nutné nejprve edukovat trh, aby bylo možné manažerům v retailových firmách ukázat plný přínos, který by implementace systému Ydistri přinesla,“ shrnuje nový ředitel marketingu Ydistri Bohdan Fedor.
-stk-