Po začlenění agentury Nielsen Admosphere do struktury nadnárodní společnosti Nielsen dochází k organizačním změnám v řízení agentury. Tereza Šimečková se po více než dvaceti letech stahuje z výkonného řízení a přesouvá se do dozorčí rady. Michal Jordan z agentury po 22 letech v březnu odchází a chce se věnovat jiným aktivitám. Oznámili to na sociální síti twitter.
Pozice market leadera agentury pro ČR nově zaujímají Petr Matyáštík jakožto managing director pro skupinu Nielsen Admosphere a Jakub Vidner jako Adwind Software Director. Oba se po zápisu do obchodního rejstříku stanou novými členy představenstva Nielsen Admosphere a zaujmou tak místo Terezy Šimečkové a Michala Jordana.
Petr Matyáštík se bude věnovat zejména komunikaci s hlavním klientem crossplatformního projektu měření sledovanosti videoobsahu ATO a jeho hlavními členy. Jakub Vidner se soustředí hlavně na rozvoj projektů s agenturami, především pokud jde o software Adwind Kite.
Tereza Šimečková chce z budoucí pozice předsedkyně dozorčí rady Nielsen Admosphere ve spolupráci s Petrem Matyáštíkem a Jakubem Vidnerem implementovat zejména připravované rozšíření produktu AdCross pro české televizní skupiny.
Kromě uvedených změn ve vedení společnosti dochází k rozdělení Commercial struktury na oblasti Sales a Client Service. Oblast Client Service zastřeší Hana Friedlaenderová, v úzké součinnosti nejen s vedením společnosti, ale také s Markem Zámečníkem, zodpovědným za oblast Sales monitoringu reklamy Ad Intel i dalších projektů.
Z agentury už dříve odešel obchodní ředitel Tomáš Hynčica. Ten před dvěma lety založil výzkumnou agenturu Ressolution, kterou také vede z pozice ředitele a která se stala exkluzivním dodavatelem pro Nielsen Admosphere. Spolu s Hynčicou přešlo do Ressolution i několik zaměstnanců Nielsen Admosphere.
Tereza Šimečková zastává exekutivní funkci Nielsen Admosphere od začátku roku 2001, agenturu vedla z pozice ředitelky i předsedkyně představenstva. V agentuře měla zároveň vlastnický podíl. Před rokem 2001 pracovala ve výzkumné společnosti Lerach a předtím ještě pět let v agentuře Median.
Michal Jordan je rovněž s agenturou Nielsen Admopshere (dříve Mediaresearch) spjat dlouhodobě, a to jako místopředseda představenstva a spoluzakladatel (dřívější spolumajitel) agentury.
Společnost Nielsen získala plnou kontrolu ve společnosti Nielsen Admosphere v lednu 2022, když odkoupila zbývající 49% podíl, který do té doby držela Admosphere Group vlastněná Terezou Šimečkovou a Michalem Jordanem. Do tehdejší společnosti Mediaresearch vstoupila Nielsen poprvé v roce 2014, kdy získala 51% podíl . Od 1. června 2015 se v návaznosti na tento majetkový vstup přejmenovala Mediaresearch na Nielsen Admosphere.
Společnost Nielsen Admosphere zajišťuje na českém trhu měření TV sledovanosti, podílí se na měření poslechovosti rádií, monitoringu reklamy, poskytuje marketingové výzkumy a výzkumy veřejného mínění či různé analýzy.
-mav-