Vláda spustila kampaň k 30. výročí České republiky
Úřady vlády České republiky spustil komunikační kampaň k 30. výročí existence samostatné České republiky.
Významné vývojové změny a základní hodnoty, na kterých stojí česká společnost, vypichuje nová komunikační kampaň 30 let České republiky, která začala na začátku tohoto týdne a poběží do 19. března 2023. Jejím cílem je ukázat hodnotové ukotvení i úspěchy, jichž země dosáhla za prvních 30 let existence samostatné České republiky.
Kampaň zdůrazňuje například to, že Česká republika se stala právním státem a plnohodnotnou součástí demokratických mezinárodních struktur, dále upozorňuje na úspěšnou ekonomiku, respekt k lidským právům, rozvoj veřejné služby a fungující sociální systém. „V průběhu třiceti let jsme prošli i řadou emotivních i náročných zkoušek, ale dokázali jsme je zvládnout. Občané naší země projevili obrovské odhodlání, sounáležitost a solidaritu,“ uvedl Pavel Lupjan, vedoucí Oddělení strategické komunikace Úřadu vlády ČR.
Kampaň využívá různé komunikační prostředky s ohledem na cílové skupiny: objevuje se na sociálních sítích, v televizi, tisku, rozhlase a v online prostoru. Logo, jež bylo v rámci kampaně vytvořeno, bude doprovázet její výstupy po celý rok.
V rámci kampaně je na stránce 30let.vlada.cz spuštěna fotogalerie mapující významné okamžiky, které ovlivnily každodenní život občanů a s nimiž jsou spojeny silné vzpomínky. Mezi ně patří např. zvolení prvního prezidenta samostatné České republiky Václava Havla, vítězství hokejového týmu na olympijských hrách v Naganu nebo projevená vzájemná solidarita při živelních katastrofách.
Kampaň připravilo Oddělení strategické komunikace Úřadu vlády ČR. Veřejné výběrové řízení na realizaci kampaně bylo realizováno prostřednictvím dynamického nákupního systému Ministerstva vnitra ČR. Nákup mediálního prostoru vyhrála agentura Lion Communications za vysoutěženou cenu 7,52 mil. Kč bez DPH.
Ukázky videospotů uvádíme níže.
-mav-