Z oděvních značek inzerovala loni nejvíce Bandi

úterý, 14. února 2023, 11:00 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

V segmentu oděvů byla v loňském roce nejsilnějším zadavatelem značka Bandi.

Zdroj: Bandi

Zdroj: Bandi

V loňském roce patřila v segmentu oděvů k nejsilnějším inzerentů značka Bandi, jejíž inzerce dosáhla v ceníkových cenách hodnoty skoro 68 milionů korun. Na druhém místě se s více než 66 miliony korun umístila značka Lindex, na třetím Trenýrkárna s necelými 66 miliony korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen. 

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-