Albert startuje velikonoční sběratelskou kampaň, v níž si mohou zákazníci za nasbírané věrnostní body koupit se slevou encyklopedie od Albatrosu či pomocníky do kuchyně od Fiskars.
„Velikonoce jsou každoročně velkou událostí a příležitostí, při které se setkávají rodiny a společně si užívají hezké chvíle s dobrým jídlem. Právě proto jsme do kampaně zařadili několik pomocníků, se kterými půjde příprava beránka, vajíčkové pomazánky či příprava masa hladce,“ vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. V řadě Fiskars si zákazníci mohou zakoupit silikonovou mašlovačku nebo stěrku, škrabku, kráječ vajíček, nůžky na kuře a a další.
Pro děti jsou určeny naučné encyklopedie od Albatrosu či batůžky. „Zákazníci si mohou vybírat z pěti hravých encyklopedií, ale i ze dvou veselých batůžků s motivem opičky a jednorožce. Pro malé kreativce pak máme od značky Fiskars ještě tři druhy nůžek, se kterými se to bude vystřihovat samo,“ dodává ke druhé části kampaně Hanušová.
V kampani mohou zákazníci celkem vybírat z 20 různých produktů, které lze získat již od 49,90 Kč. Tak jako při každé sběratelské kampani získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci osm bodů. Albert dává jako dárek tři body navíc v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají zákazníci místo tří bodů dokonce čtyři.
Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 22. března do 16. května 2023, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/encyklopedie nebo www.albert.cz/fiskars.
-stk-