Společnost Driveto si vybrala novou agenturu na zajištění PR komunikace, stala se jí agentura Freya. Výběrové řízení se uskutečnilo na přelomu roku a jeho hlavním zadáním bylo rozšíření komunikace společnosti i mimo business média do lifestyle sektoru a přiblížení flexibilního operativního leasingu všem cílovým skupinám. „Naším cílem je primárně vyprávět příběh, jak může Driveto ušetřit lidem čas a starosti ohledně užívání auta,“ říká Martin Paukrt, CMO Driveta.
Driveto překročilo loni obrat 300 milionů korun a zároveň dokázalo akcelerovat svůj růst na 50%. V březnu se umístilo jako nejrychleji rostoucí česká společnost v žebříčku Financial Times, který je připravován a odborně datově podložen společností Statista. Zároveň je na 58. příčce z 1000 společností z celé Evropy. V letošním roce má cíle definičně postavené na investicích do zákaznického servisu a nákupech dalších vozů do flotily.
-stk-