Česká pobočka mlékárenské společnosti Lactalis Group si jako partnera pro krizovou komunikaci zvolila MSL Czech Republic. Agentura pro ně od února letošního roku vedle průběžného monitoringu zajišťuje i školení a přípravu komunikační strategie pro různé krizové situace.
Společnost Lactalis CZ, která stojí za značkami, jako jsou Mlékárna Kunín, Président, Leerdammer nebo Galbani, do České republiky přišla v roce 2004. V průběhu let se stala jedním z největších hráčů na trhu. Výběrem agentury MSL Czech Republic, jež spadá do sítě Publicis Groupe, tak firma navazuje na rozhodnutí své mateřské společnosti ve Francii, která se skupinou Publicis spolupracuje dlouhodobě.
„Jako jedna z předních mlékárenských společnosti v Česku musíme být připraveni komunikovat nejen v době běžné, klidové, ale i během potenciální krize,“ říká Jan Dietl, šéf marketingu společnosti Lactalis CZ. „Vedle nového nastavení krizové komunikace se do budoucna chceme více věnovat i korporátnímu a produktovému PR,“ dodává Dietl.
-stk-