Značka Radegast jako partner hokejové Extraligy ledního hokeje spouští kampaň „Bojovnost se ti podepíše ve tváři“, kterou podporuje svůj Radegast index. Ten hodnotí bojovnost a férové zákroky obránců a jejich přítomnost na ledě při vstřelených a inkasovaných gólech. K prezentaci Radegast indexu a vyzdvižení hodnot jako bojovnost a schopnost obětovat se pro svůj tým vznikla právě nová kampaň.
Součástí kampaně z dílny dlouholeté agentury pro značku Radegast Boomerang Communication je 40vteřinový online spot, který ukazuje vnitřní svět obránce, sedícího na střídačce a čekajícího na svoji další šanci vjet na led a bojovat za svůj tým. Spot vznikl v produkci Punk Film a režíroval ho Matyáš Fára. Kameru měl na starost Tomáš Uhlík. Připraven je i 15vteřinový televizní sponzorský odkaz. V rámci online kampaně se pak objeví i další krátké online formáty. Vizuál s klíčovým motivem kampaně nafotil Alexander Dobrovodský.
„Cílem kampaně je budovat ještě silnější povědomí o Radegast indexu a spojení značky Radegast s tradičními chlapskými hodnotami a hořkostí. Hokej je pro nás proto ideálním sportem,“ komentuje její přípravu Petr Klíma, Senior Brand Manažer značky Radegast.
Kampaň poběží v rámci celé play-off Extraligy.HL, stejně jako hodnocení Radegast index. Na jejím konci pak získá nejlepší hráč s nejvyšším počtem bodů tradiční kamennou helmu Radegast.
-mav-