Centrální obchod VLM vede Beranová, Tylčerová má nový post

úterý, 25. dubna 2023, 14:35 Lidé, Tisk MediaGuru

Od května dojde ke změně vedení centrálního a agenturního obchodu Vltava Labe Media. Dosavadní ředitelka Zuzana Tylčerová přechází na nově zřízenou pozici. Střídá ji Jitka Beranová.

Zuzana Tylčerová a Jitka Beranová, zdroj: Vltava Labe Media

Zuzana Tylčerová a Jitka Beranová, zdroj: Vltava Labe Media

Ředitelka centrálního a agenturního obchodu Vltava Labe Media (VLM) Zuzana Tylčerová opustí ke konci dubna svou pozici. V rámci společnosti přejde na nově zřízenou pozici ředitelky pro vztahy s klíčovými klienty, v rámci níž se bude také věnovat  crossmediálním obchodním projektům.

Post ředitelky centrálního a agenturního obchodu VLM od 1. května zaujme Jitka Beranová, která do VLM přichází ze společnosti Burda International CZ. Zde působila jako Head Of Online Sales. V předchozích letech pracovala v mediálních domech Czech News Center a Economia, kde v obou případech řídila obchodní týmy.

„VLM se daří v posledních letech výrazně posilovat svoji pozici v online prostředí. Naše strategie je multimediální a počítá s dalším dvouciferným růstem onlinu i v následujících letech. V další fázi rozvoje skupiny se proto chceme zaměřit na naši obchodní nabídku a uspokojit tak zvyšující se poptávku našich klientů po multimediálních projektech,“ zdůvodnil Vít Nantl, generální ředitel a předseda představenstva VLM.

Vedení jednotlivých obchodních oddělení, která nově spadají pod Jitku Beranovou, zůstává beze změny. Printový obchod i nadále řídí Blahoslav Fořt, digitální obchod vede Štefan Novosad. Neměnná zůstavá také úzká spolupráce s ředitelem regionálního obchodu VLM Františkem Olbertem.

-mav-