KVIFF má pro letošní ročník vizuál s experimentální hrou

úterý, 25. dubna 2023, 13:10 Marketing MediaGuru

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary odhalil vizuál pro letošní 57. ročník. Připravilo ho opět Studio Najbrt.

Vizuál k 57. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, zdroj: KVIFF

Vizuál k 57. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, zdroj: KVIFF

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary si pro vizuál letošního 57. ročníku opět zvolil Studio Najbrt. Tentokrát pracuje s experimentální hrou. Autory jsou Jakub Spurný a Aleš Najbrt. 

„Po loňském ilustrovaném plakátu se vizuál 57. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary skládá ze čtyř barevných čar rozehrávajících experimentální hru s čitelností a pohybem číslice 57. To nám umožní mnoho dalších statických i animovaných variací. Švihnutí bičem a začínáme!“ charakterizují letošní koncept autoři ze Studia Najbrt.

Složení partnerů doznalo letos opět změn. Do hlavních partnerů  se posunula nadnárodní loterijní společnost Allwyn, za níž stojí Karel Komárek. „Tímto novým partnerstvím společnost Allwyn pokračuje v budování společenství vítězů na celém světě. Jde nám o to, abychom měnili lidský život k lepšímu, a neplatí to jen pro ty, kdo si koupí los. Jde nám i o podporu lidí, kteří chtějí společnosti dát něco mimořádného včetně umění. Díky iniciativám jako Future Frames mohou příležitost dostat všechny generace, a my při budování loterií budoucnosti stejně tak usilujeme o to, aby z našich společensky prospěšných aktivit těžily i budoucí generace,” říká Pavel Turek, ředitel společnosti Allwyn pro globální značku, firemní komunikaci a společenskou odpovědnost. 

Mezi partnery nově figuruje pojišťovací makléřská společnost Renomia. Novinkou je podpora lékáren Dr. Max, firmy GoPass a investiční společnosti TCF Capital. Naopak mezi podporovateli již nefiguruje DoDo, Alba a Packeta. Novým oficiálním drinkem je Campari. Dodavatelem pokladního systému Storyous nově vystupuje pod novým názvem Teya. Novým oficiálním neziskovým partnerem je Klub nemocných cystickou fibrózou. 

Partneři 57. ročníku KVIFF

Za podpory Ministerstva kultury

Hlavní partneři

  • Vodafone
  • Innogy
  • Rohlik.cz
  • Allwyn**
  • Karlovy Vary
  • Karlovarský kraj

Partneři

  • UniCredit Bank CR
  • Orlen Benzina
  • Philip Morris ČR
  • Czech Fund
  • Minerální voda Mattoni
  • Accolade
  • Visa
  • Investiční skupina Progressus
  • Renomia**

Za podpory

  • Knihkupectví Luxor
  • Lékárny a e-shop Dr. Max*
  • GoPass*
  • investiční společnost TCF Capital*
  • Ostra Group
  • HSF System
  • Oficiální vůz: BMW
  • Oficiální káva: Nespresso
  • Oficiální palivo: Verva
  • Oficiální neziskový partner: Klub nemocných cystickou fibrózou*
  • Partner festivalových okamžiků: Instax
  • Oficiální šampaňské: Moët & Chandon
  • Oficiální pivo: Pilsner Urquell
  • Oficiální drink: Campari*
  • Partner čistého festivalu: Kärcher
  • Dodavatel festivalových cen: Moser
  • Partner festivalového Instagramu: Profimed
  • Dodavatel pokladního systému: Teya
  • Dodavatel vína: Obelisk*
  • Dodavatel GPS technologií: ECS Invention
  • Oficiální kolo: Specialized

Hlavní mediální partneři

  • Česká televize
  • Radiožurnál
  • Novinky.cz
  • Právo
  • Reflex
  • BigBoard Praha

Mediální partneři

  • TVStar
  • Elle
  • Esquire

Partneři golfových turnajů

  • Rowan Legal*
  • Sedlecký kaolin*
  • Orlen Benzina

Hlavní partnerské hotely

  • Thermal
  • Grandhotel Pupp
  • Four Seasons Hotel Prague

* nová či obnovená spolupráce, * * změna spolupráce

-stk-