LG má novou vizuální identitu, rozpohybuje logo

pátek, 21. dubna 2023, 10:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

LG Electronics přichází s novým směřování své značky a novou vizuální identitou.

Zdroj: LG

Zdroj: LG

Společnost LG Electronics (LG) představila nové směřování své značky a vizuální identitu. Přináší dynamičtější a mladistvější vzhled napříč všemi fyzickými i digitálními prostory, kde se potkává se zákazníky. 

Nová strategie komunikace značky zdůrazňuje základní hodnoty společnosti LG, kterými jsou nekompromisní zákaznická zkušenost, inovace zaměřené na člověka a produkty, které uživatelům přináší zábavu a úsměv na tváři. Cílit tak chce na všechny generace, včetně generace Z.

Značka pracuje se sloganem „Life’s Good“, který zahrnuje poselství o tom, jak LG umožňuje svým zákazníkům užívat si kvalitní život. Poslání značky pak shrnuje motto „Innovation for a Better Life“. 

Nová vizuální identita pracuje s interaktivními prvky a zároveň dává nový rozměr stávající image značky. V digitálním prostředí logo společnosti ožije. Symbol značky složený z písmen L a G nově dokáže provést osm pohybů – například se usměje či se pohybuje spolu s hudbou na pozadí v digitálních platformách. 

Kromě své charakteristické červené barvy bude společnost LG používat i energičtější odstín červené pojmenovaný LG Active Red, které bude doplňovat v pozadí černá, bílá a teplé odstíny šedé. Představeny byly také gradientní prvky v odstínu LG Active Red. 

Slogan využívá nový typ písma, který bude v širším měřítku využíván na balení produktů. Do písma jsou integrovány také křivky inspirované různými produkty společnosti LG.  

-stk-