Společnost MOL Česká republika spouští nový zákaznický program MOL Move. Ve čtyřech věrnostních úrovních získají zákazníci za věrnost levnější pohonné hmoty, slevy na občerstvení a dalšími speciální bonusy. Body lze získávat nákupem zboží a služeb na servisních stanicích, plněním výzev nebo doporučením přátelům. Aktuální počet bodů a výčet bonusů mají zákazníci pod kontrolou v nové mobilní aplikaci.
„Naší snahou je zákazníkům přinášet stále nová a lepší řešení, která jim umožní naše zboží a služby využívat ještě výhodněji. Namísto jednorázové výměny bodů za zboží se jim díky MOL Move otevírá možnost získaných výhod čerpat po celý rok od překonání bodové hranice,“ říká Jan Semotán, Head of Retail MOL Česká republika.
Program MOL Move je založen na čtyřech věrnostních úrovních, kterých mohou zákazníci dosáhnout získáním požadovaného počtu bodů. Čím vyšší úroveň, tím větší výhody zákazníci získají, a to po dobu jednoho roku. Poté je vždy úroveň upravena na základě aktuálního počtu bodů.
Výhody první úrovně Basic — slevy 0,5 Kč na každý litr prémiového paliva, 10% slevu na privátní produkty MOL a horký nápoj za registraci zdarma — může čerpat každý zaregistrovaný zákazník. Na pravidelné zákazníky čekají v dalších úrovních Silver, Gold a VIP slevy vyšší a další překvapení v podobě speciálních nabídek. Pro ty nejvěrnější MOL přichystal ve zlaté úrovni slevu 2 Kč na litr prémiového paliva.
Pro získání bodů a uplatnění slev stačí předložit věrnostní kartu a kupon aplikaci MOL Move. Právě stažením mobilní aplikace MOL Move, která je zdarma dostupná na App Store i Google Play, nebo doporučením věrnostního programu přátelům je možné do začátku získat větší množství bodů. Součástí věrnostního programu jsou i časově omezené výzvy, jejichž splnění je spojeno s dalším přídělem nových odměn.
-stk-