Na CSR a sponzoring Sazky přicházejí Seberová a Reisner

úterý, 4. dubna 2023, 11:55 Aktuality, PR, Lidé MediaGuru

Na pozici specialistky CSR a udržitelnosti v Sazce nastupuje Radka Seberová, senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner.

Radka Seberová a Rudolf Reisner, zdroj: Sazka

Radka Seberová a Rudolf Reisner, zdroj: Sazka

Společnost Sazka dále rozvíjí své aktivity v oblasti udržitelnosti, společenské odpovědnosti a sponzoringu a rozšiřuje svůj tým. Jako specialistka CSR a udržitelnosti nastupuje Radka Seberová, která dříve působila ve společnosti Avast. Novým senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner, bývalý brand manager AC Sparta Praha. 

„Oba příchody souvisejí s ambicí Sazky rozšiřovat podporu komunit zejména v oblasti sportu, ale také s plánem být jasným leaderem v oblasti odpovědného hraní. Připravujeme řadu nových projektů. Vstupujeme také do oblasti nefinančního reportingu ESG,” říká ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti Petr Jonák 

Radka Seberová poslední čtyři roky strávila ve společnosti Avast. V týmu Diversity & Inclusion se zaměřovala na spolupráci s neziskovými organizacemi, tvorbu mezinárodních awareness kampaní a podporu komunity zaměstnaneckých skupin. Předtím působila v oddělení marketingu, kde měla na starosti mezinárodní eventy a sponzorství. Během studií spoluzaložila neziskovou organizaci Minervo, která skrze workshopy pro širokou veřejnost podporovala vzdělávání sociálně znevýhodněných mladistvých.

Ve své nové roli chce Seberová dále prohlubovat propojení CSR aktivit Sazky s jádrem samotného podnikání společnosti a zaměřit se na téma zodpovědného hraní a souvisejících aktivit, dále se zaměří na CSR v oblasti sportu. Rovněž bude koordinovat oblast nefinančního reportingu ESG.

Rudolf Reisner se v prostředí marketingu pohybuje více než sedm let. Naposledy působil ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha, kde měl na starosti práci s klubovou vizuální identitou, koordinaci kampaní a spolupracoval také s oddělením CSR a péče o sponzory. Jako projektový manažer se podílel na komunikaci rebrandingu ACS. 

V Sazce chce stavět především na silné tradici společnosti na poli sportovního sponzoringu a zároveň brand modernizovat a profilovat Sazku jako zábavní, inovativní a odpovědnou společnost. 

-stk-