Radiohouse startuje RH Digital, nabízí digitální audio formáty
Po prodeji Impression Media uvádí zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media Bohemia novou digitální divizi RH Digital. Zastřeší digitální audio formáty.
![Štěpán Ryska, zdroj: Media Bohemia](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/22633/stepan-ryska.jpg)
Štěpán Ryska, zdroj: Media Bohemia
Rozhlasové zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, uvádí po prodeji svého dřívějšího online zastupitelství Impression Media novou divizi RH Digital. Zaměří se na digitální audio formáty a využije stávající prodejní síť Radiohouse. V nabídce RH Digital se objeví prodej reklamních formátů v rámci podcastů, cross-mediální balíčky tvořené on-air a digitálními produkty mediální skupiny Media Bohemia a digitální full-servisové služby, včetně spolupráce s významnými hráči v oblasti digitálních služeb.
Radiohouse zdůvodnil, že dlouhodobě zaznamenává vzrůstající zájem klientů o reklamu v digitálních audio formátech, zejména u podcastů, programatického digitálního audia a dalších digitálních služeb. „Po odchodu Impression Media ze skupiny Media Bohemia se soustředíme především na rozvoj vlastního rozhlasového portfolia, digitálních audio formátů a programatických digitálních služeb. Vytvoření RH Digital je jen dalším logickým krokem v rámci struktury firmy, kdy se v tomto oddělení budeme zaměřovat více na kreativu a strategické propojování rozhlasových, digitálních audio a programatických formátů a sociálních sítí,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.
V nabídkovém katalogu RH Digital jsou teď více než dvě desítky podcastů, které mají oslovit nejrůznější cílové skupiny digitálního audia. RH Digital chce monetizovat také kapacitu streamů sdružených pod Radia.cz.
![Logo RH Digital, zdroj: Media Bohemia](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/24543/rh-digital-main-logo.jpg)
Logo RH Digital, zdroj: Media Bohemia
RH Digital bude nadále nabízet klientům, kteří s Radiohouse spolupracují v oblasti rozhlasových kampaní, také digitální full-servisové služby na sociálních sítích, PPC, Display RTB, SEO či datové analýzy a poradenství. „Pro klienty chystáme ve spolupráci s významnými hráči na trhu i cross-mediální balíčky od FM produktů, přes streamy, až po podcasty,“ avizuje Petr Uchytil, ředitel produktu a marketingu mediální skupiny Media Bohemia. „Brzy spustíme audio kupláže s Podcasty.cz ze stáje Seznam.cz, představíme také audio balíčky zaměřené na cizojazyčná publika zákazníků v ČR realizované skrze technologie Triton Digital.“
V souvislosti s těmito změnami spouští Radiohouse také nový web, na němž klienti nově naleznou i rozšířenou nabídku digitálních služeb.
-mav-