Vedení tištěného magazínu Finmag převzala Irena Jirků. Před nástupem do NextPage Media, která časopis vydává, působila v řadě českých médií. Byla šéfredaktorkou časopisů Marianne a Sanquis, osm let řídila páteční přílohu Hospodářských novin.
„Finmag je pro mne velmi zajímavý prostor, protože se na jeho stránkách setkává hned několik světů: byznys, filantropie, kultura a technologie. Na první pohled jsou tyhle světy odlišné, ale ve skutečnosti propojené, prolínající se. A to propojení přináší dialog, který mne baví. Doufám, že bavit bude stále i naše čtenáře,“ uvedla nastupující šéfredaktorka Irena Jirků.
Ve vedení Finmagu Irena Jirků střídá Adélu Vopěnkovou, která časopis převzala loni na jaře a pod jejím vedením prošel relaunchem.
„Obměna redakce dvouměsíčníku Finmag je první z řady změn, které v NextPage Media aktuálně chystáme. Cílem je nabízet ještě kvalitnější obsah, který osloví jak čtenáře, tak inzerenty,“ sdělila ředitelka redakcí vydavatelské společnosti NextPage Media Zuzana Kleknerová.
Časopis Finmag je dvouměsíčník, poprvé vyšel v roce 2015. V obsahu se soustředí na mapování podnikatelských příběhů, osobností, CSR a filantropických počinů a vše, co patří k modernímu životnímu stylu. Vychází v tištěném nákladu 14 tisíc kusů. Společnost NextPage Media, která Finmag vydává, je součástí Finanční skupiny Partners.
-mav-