Společnost Caroda, která poskytuje technologii pro programatický nákup DOOH pro reklamní síť Vision Thing, nově začlenila možnost inzerce do nákupní platformy Display & Video 360, kterou vlastní společnost Google. Díky tomu je nyní možné nakupovat reklamní prostor v DOOH programaticky přes nejpoužívanější nákupní systémy (DSP) na trhu.
„Zajistit možnost programatického nákupu přes novou nákupní platformu je vždy velká výzva. Naše dlouholeté zkušenosti s programatickými technologiemi pro videoreklamu a také fakt, že máme reklamní síť Vision Thing nablízko, nám umožnily rozšířit možnost inzerce na další nákupní platformu, tentokrát DV360,” uvedl Roman Mura, CEO společnosti Caroda.
Pro reklamní síť Vision Thing a provozovatele digitálních billboardů, kteří jsou připojeni k této programatické síti, to znamená snazší přístup k nové reklamní poptávce a k inzerujícím značkám. „Možnost inzerce v OOH přes DV360 byla v naší reklamní síti v posledních týdnech od agentur hodně poptávána, proto jsme rádi, že Caroda byla schopná takto rychle reagovat a otevřela tím plně možnost nákupu našich programatických DOOH ploch pro všechny, kteří k nákupu digitální reklamy využívající platformu od společnosti Google,” dodal Richard Němec, CEO Vision Thing.
Agentury, které inzerují prostřednictvím DV360, mohou využívat i měření publika v reálném čase pomocí inteligentních kamer. „Pro DV360 tedy již také nabízíme stejně jako u dalších DSP model OTS, což znamená, že každý oslovený, který měl možnost vidět v daném místě a čase námi právě vysílané reklamní sdělení je započten jednou impresí,” říká Němec.
Odbavování kampaní z více zdrojů najednou je poté řešeno přes DOOH header bidding od Carody. „Náš vlastní header bidding, který je primárně určen pro videoreklamu a používáme ho již pro online inzerci jsme aplikovali také do DOOH prostředí. Díky tomu jsme schopni zapojit více platforem SSP a zajistit kompatibilitu pro mnoho nákupních platforem DSP,” dodává Mura.
Společnost Caroda, ve spolupráci se sítí Vision Thing, pokračuje v úsilí otevřít inzerentům cestu k omnichannel marketingu prostřednictvím programatického nákupu. „Inzerent má možnost řídit své kampaně zaměřené na různé typy médií v rámci jediného DSP. Prostřednictvím tohoto systému může oslovit své publikum pomocí bannerů, videoreklamy, DOOH, nebo také CTV (například HbbTV). Naším cílem je co nejvíce otevřít celý programatický ekosystém," uzavírá Roman Mura.
-mav-