Globální event Portfolio Night bude v červnu i v Praze

neděle, 4. června 2023, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Akce určená pro začínající kreativce Portfolio Night se odehraje 13. června poprvé také v Praze.

Zdroj: Portfolio Night

Zdroj: Portfolio Night

Globální event Portfolio Night, jenž vytváří platformu pro setkávání začínajících reklamních textařů, art directorů a designérůrenomovanými kreativními řediteli, kteří jim během jednoho večera dávají zpětnou vazbu na jejich práci, se bude letos poprvé konat také v Praze. Pod patronací globální organizace The One Club for Creativity ji bude pořádat agentura VMLY&R. Večer na způsob reklamního speed datingu se odehraje 13. června 2023 v budově WPP Campusu. Akci podpoří na svých komunikačních kanálech i český Art Directors Club.

„Mám osobně velkou radost, že se nám tento formát podařilo dostat do Prahy. Cítil jsem, že něco podobného v našem regionu chybí. Praha je teď jediné město ze všech zemí střední Evropy, kde se Portfolio Night koná. Je to jedinečná šance pro studenty a začínající kreativce ukázat své nápady nejlepším kreativcům v oboru, kteří zasedají v porotách Cannes Lions a dalších prestižních světových festivalů. Poslechnout si jejich názor pro ně může být odrazovým můstkem k hvězdné kariéře a zásadně ovlivnit další profesní směřování,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.

Akce má omezenou kapacitu pro třicet začínajících kreativců. Zájemci si mohou pořídit vstupenku na pražský event přímo na oficiálních stránkách Portfolio Night. Během večera 13. června se jim bude věnovat celkem deset kreativních ředitelek a ředitelů z renomovaných agentur, mezi nimi například Miloš Kočí z pořádající agentury VMLY&R, dále Tereza Svěráková (OAK Prague), Dora Pružincová (DDB Prague), Dejan Štajnberger (VCCP Prague), Lester Tullett (Kaspen JvM), Michaela Pechanová (Ogilvy) nebo Martin Mareš (Mark BBDO). 

„Portfolio je pro kreativce klíčové, obzvlášť pro ty začínající. Správný storytelling a prezentace projektu dělá obrovský rozdíl v tom kdo, jestli a proč vás najme. Jestli může pár minut mého času někomu pomoct sehnat lepší práci, budu za to jedině ráda,“ popisuje Dora Pružincová, kreativní ředitelka DDB Prague. 

Samotný večer bude probíhat ve stylu speed datingu – každý z účastníků bude mít možnost konzultovat svoje portfolio v patnácti minutách postupně se třemi zkušenými kreativci. Způsob párování bude vycházet z náhodného rotačního schématu. Večer vyvrcholí vyhlášením nejlepšího portfolia a udělením titulu All-Star. Vítěz se tím automaticky kvalifikuje do mezinárodního virtuálního kola soutěže, kde budou All-Stars z jednotlivých zemí ve skupinách řešit zpracování klientského briefu. Vítězný tým získá týdenní pobyt v New Yorku, během kterého bude spolupracovat na kampani pro jednoho ze sponzorů. Po skončení oficiální části eventu bude na místě probíhat neformální networking všech zúčastněných.

Portfolio Night propojuje kreativní komunity napříč kontinenty a od svého vzniku v roce 2003 se rozrostlo v celosvětovou akci, kterou už hostilo přes sedmdesát měst z celého světa.

-stk-