In-house mediálka Westfield Rise hlásí úspěšný rok

neděle, 14. května 2023, 10:15 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

In-house mediální agentura společnosti Unibail-Rodamco-Westfield má za sebou úspěšný rok.

Z multisensorické instalace značky GLO, zdroj: URW

Z multisensorické instalace značky GLO, zdroj: URW

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield, provozovatel obchodních center, hlásí necelý rok po startu své in-house mediální agentury Westfield Rise úspěšný rok. Síť, která zahrnuje 57 obchodních center v 11 evropských zemích včetně České republiky a Slovenska, nabízí klientům ve čtyřech obchodních centrech v Praze a Bratislavě více než 250 digitálních i nedigitálních nosičů. V loňském roce pomohla agentura značkám mimo jiné realizovat na pasážích center na 90 zážitkových akcí s celkovým zásahem v řádech milionů návštěvníků. 

„Rok 2022 se nesl ve znamení návratu k fyzickému retailu, a to po letech poznamenaných covidem. Ukázalo se, že svět se mění rychleji než kdy předtím a značkám ani zákazníkům již tradiční fyzický zážitek nestačí. Westfield Rise vznikl proto, aby klientům pomáhal realizovat nestandardní aktivity, které nové realitě odpovídají. Kromě rekordního zájmu o pronájem médií a realizaci eventů v našich centrech jsme v loňském roce, a letos tento trend pokračuje, měli možnost poprvé vidět úplně nové technologie a produkty, které mají zaujmout a vtáhnout do děje procházející zákazníky. Jedná se například o různé 3D hologramy a hypergramy, nadrozměrné digitální obrazovky a interaktivní instalace, game-zóny, ale i udržitelné inovace jako například auta na vodíkový pohon,“ přibližuje Jaroslava Matoušová, Head of Westfield Rise pro český, slovenský a polský trh.

Na svém kontě má in-house agentura například videomapping na téměř 4000 m2 velké fasádě Aupark na Slovensku či kompletní obléknutí centra Westfield Arkadia do filmových příběhů ve spolupráci s HBO Max v Polsku. Služeb Westfield Rise již využily značky jako Apple, Pilsner Urquell, Samsung, L’Oréal, Nintendo, Playstation, Nespresso, Dior, Gucci, Prada Sky Showtime nebo také GLO, která prostřednictvím multisenzorické instalace uvolňovala různé vůně podle toho, v jaké části instalace se zákazník nacházel.

„Westfield Rise nabízí příhodné prostředí pro vytváření kampaní za účelem vybudování či posílení brand awareness jednotlivých značek, ale zároveň zvýšení obratů. Poskytuje prostor kreativním značkám skrze externí reklamní agentury, ale také napřímo,“ vysvětluje Matoušová s tím, že by ke spolupráci do center Unibail-Rodamco-Westfield ráda pozvala i další značky a reklamní agentury.

V Česku a na Slovensku provozuje skupina Unibail-Rodamco-Westfield obchodní centra Westfield Chodov, Centrum Černý Most, Aupark Bratislava a Metropole Zličín. Letos v dubnu se ve Westfield Chodov objeví technologická inovace – hypergram s 3D reklamou – a v létě pražskou nabídku rozšíří tři velkoformátové digitální obrazovky. Pro zážitkový marketing pak agentura nabízí desítky prostor na klíčových křižovatkách v pasážích obchodních center s vysokou návštěvností, ale i v rámci speciálních volnočasových projektů, jako jsou například zimní kluziště a letní terasy. 

-stk-