Marketérem nativní reklamy je Sitta, Seznam Brand Studio bodovalo

čtvrtek, 11. května 2023, 22:25 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Čtrnáct ocenění si z letošního ročníku mezinárodní soutěže Native Advertising Awards odváží Seznam Brand Studio. Jeho vedoucí Andy Sitta získal zároveň ocenění Marketér nativní reklamy 2022.

Andy Sitta přebírá ocenění na Native Advertising Awards, zdroj: Seznam.cz

Andy Sitta přebírá ocenění na Native Advertising Awards, zdroj: Seznam.cz

Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovaly v dánské Kodani, si Seznam Brand Studiu vedené Andy Sittou odvezlo čtrnáct ocenění. Zlatou pozici získalo studio české internetové jedničky v šesti kategoriích. Odvezlo si i po čtyřech stříbrných a bronzových medailích. Vedoucí studia Andy Sitta se stal Nejlepším marketérem nativní reklamy roku 2022.

Celkem mělo Seznam Brand Studio patnáct nominací. V ceny proměnilo čtrnáct z nich.  „Letos jsme finálně potvrdili, že v rámci nativní reklamy patříme do absolutní světové špičky, především co se efektivity, kreativity a strategie týče. Ze všech studií si odnášíme nejvíce medailí, včetně těch zlatých,” uvedl Sitta.

Seznam Brand Studio v loňském roce publikovalo 336 klientských projektů na míru. Ty vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, 762 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu byl na jednoho čtenáře 4 minuty a 17 vteřin. Aktuálně ve studiu působí 30 odborníků na nativní reklamu, storytelling, grafiku apod. K tomu v Seznam Brand Studiu vzniklo pět seriálů pro internetovou televizi Stream.cz.

Přehled oceněných projektů od Seznam Brand Studia je k dispozici zde. Jsou mezi nimi práce pro zadavatele např. Hyundai, Voyo, Rajec nebo Stará žitná myslivecká.

Jedno ocenění si odváží také tuzemské CNC Content Studio.

-mav-