Marketérem nativní reklamy je Sitta, Seznam Brand Studio bodovalo
Čtrnáct ocenění si z letošního ročníku mezinárodní soutěže Native Advertising Awards odváží Seznam Brand Studio. Jeho vedoucí Andy Sitta získal zároveň ocenění Marketér nativní reklamy 2022.
Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovaly v dánské Kodani, si Seznam Brand Studiu vedené Andy Sittou odvezlo čtrnáct ocenění. Zlatou pozici získalo studio české internetové jedničky v šesti kategoriích. Odvezlo si i po čtyřech stříbrných a bronzových medailích. Vedoucí studia Andy Sitta se stal Nejlepším marketérem nativní reklamy roku 2022.
Celkem mělo Seznam Brand Studio patnáct nominací. V ceny proměnilo čtrnáct z nich. „Letos jsme finálně potvrdili, že v rámci nativní reklamy patříme do absolutní světové špičky, především co se efektivity, kreativity a strategie týče. Ze všech studií si odnášíme nejvíce medailí, včetně těch zlatých,” uvedl Sitta.
Seznam Brand Studio v loňském roce publikovalo 336 klientských projektů na míru. Ty vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, 762 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu byl na jednoho čtenáře 4 minuty a 17 vteřin. Aktuálně ve studiu působí 30 odborníků na nativní reklamu, storytelling, grafiku apod. K tomu v Seznam Brand Studiu vzniklo pět seriálů pro internetovou televizi Stream.cz.
Přehled oceněných projektů od Seznam Brand Studia je k dispozici zde. Jsou mezi nimi práce pro zadavatele např. Hyundai, Voyo, Rajec nebo Stará žitná myslivecká.
Jedno ocenění si odváží také tuzemské CNC Content Studio.
-mav-