Devátý ročník Marketing Festivalu, který se po dvou on-line ročnících a následné dvouleté pauze vrací v původní podobě naživo, zveřejnil prvních sedm řečníků. Akce se uskuteční od 20. do 22. února 2024 v Janáčkově divadle v Brně.
„Jsem nadšený ze skladby řečníků, které se nám na 9. ročník podařilo domluvit. Například naše hlavní hvězda, Cassie Kozyrkov, je za mě svým profilem a řečnickými schopnostmi velmi podobná Avinashi Kaushikovi, kterého jste mohli vidět v minulých letech Festivalu. Ale upřímně se na každé ze jmen se obrovsky těším,” přibližuje letošní řečníky zakladatel Marketing Festivalu Jindřich Fáborský.
Na prknech Janáčkova divadla se dále představí odborník na MarTech a zakladatel Chief Martec Scott Brinker, Jenni Romaniuk, která s Prof. Byronem Sharpem napsala knihu How Brands Grow 2 nebo Tom Fishburne známý jako karikaturista marketingového odvětví pod značkou Marketoonist. Účastníci Marketing Festivalu 2024 uvidí také digitálního analytika Steena Rasmusena. Role moderátora se stejně jako na posledním brněnském ročníku ujme Cyrus Shepard.
Vedle přednášek se plánuje také až 30 různých workshopů. Své zkušenosti na nich předají další odborníci na marketing, jedním z nich bude i zmiňovaný Tom Fishburne. V rámci Festivalu se uskuteční tři večerní párty, které vyvrcholí po vzoru Marketing Festivalu 2015 na Flédě.
Marketing Festival se tak po několika letech vrací do Brna. „Vnímám, že si to tak přeje většina z minulých účastníků a i já sám na předešlé ročníky, které probíhaly právě v Brně, vzpomínám strašně rád. Navíc Janáčkovo divadlo má přesně tu správnou atmosféru, jakou si nejsilnější ročník Marketing Festivalu zaslouží,“ dodává Fáborský.
K dispozici bude pouze 1000 vstupenek za jednotnou cenu 9 890 Kč bez DPH. Prodej vstupenek bude zahájen na webu Festivalu 30. května v 10:00.
Hlavním partnerem Marketing Festivalu 2024 je skupina Proficio. Jako další podpoří akci agentury Taste, Magnas Media, Marketup nebo brněnský Better Marketing.
O řečnících Marketing Festivalu 2024
Cassie Kozyrkov
Cassie Kozyrkov je jednou z předních odbornic na technologie, machine learning a data v marketingu. Primárně se zajímá a studuje vztah mezi daty a rozhodovacím procesem. Jako Chief Decision Scientist ve společnosti Google Cloud radí a předává know-how v oblasti rozhodování, AI strategie a budování organizací založených na datech. Je inovátorkou, která zavedla praxi Decision Intelligence do společnosti Google a osobně školila více než 15 000 zaměstnanců společnosti.
Scott Brinker
Scott Brinker, nyní VP Platform Ecosystem at HubSpot, v roce 2008 založil Chief Martec, který začal jako blog Marketing Technology Landscape Supergraphic. Jedná se o nástroj mapování marketingových technologií, nejčastěji SaaS služeb pro marketéry. Sleduje jejich množství, rychlost růstu, adaptaci v různých typech firem a částech světa. Díky tomu má pravděpodobně nejlepší přehled o MarTech trhu na světě.
Jenni Romaniuk
Jenni Romaniuk je spoluautorkou publikace How Brands Grow 2, na které úzce spolupracovala s prof. Byronem Sharpem. Již přes 20 let se věnuje výzkumu brand strategie a je jednou z nejuznávanějších expertek v oblasti měření Brand Health, efektivity, loajality a růstu značek.
Tom Fishburne
Tom Fishburne, začal kreslit karikatury „Tom's Marketoonist” pro své kolegy. Jeho díla glosují marketingové odvětví, „domnělé trendy” nebo nešvary v marketingovém odvětví. Postupem času se staly oblíbené mezi tisíci dalších čtenářů. Jeho karikatury vychází pravidelně např. ve Wall Street Journal, Fast Company a The New York Times. Lze je také často vídat na sociálních sítích či v přímo prezentacích velkých světových marketérů např. u Marka Ritsona či Avinashe Kaushika.
Steen Rasmusen
Steen Rasmusen je jedním z nejzkušenějších osobností online marketingu a obchodu ve Skandinávii. Jeho hlavní téma je prezentace a aktivní využívání dat. Je národním zástupcem Digital Analytics Association a má více než 20 let praktických zkušeností s komerčním využitím dat a webových analýz – reference sahají od silných severských značek jako Vestas, IKEA a Bestseller až po ty čistě mezinárodní jako je Lego nebo MSD.
Další detaily i informace o nákupu vstupenek jsou k dispozici na webu Marketing Festivalu.
-mav-