Agentura Marketup rozšířila svůj klientský tým. Přišla do něj Xuan Mai Phamová z agentury Omnicom Media Group a Martin Špaček z Triadu. Do řízení klientských týmů se interně v rámci agentury posunul Tomáš Krebs.
Celé klientské oddělení, které vede od ledna Michal Ťoupalík, propojuje oblasti výzkumu, kreativy, mediální komunikace a dat do jedné integrované služby. „V Marketupu je spokojenost našich klientů tím nejdůležitějším aspektem. Proto zavádíme integrovaný přístup poskytování marketingových služeb, který se realizuje prostřednictvím Client Leadership oddělení. Mai přináší klientům svým přístupem a zkušenostmi ty nejmodernější poznatky z oblasti strategie značek a výzkumu. Martin s Tomášem zase posouvají možnosti integrovaných řešení primárně z pohledu kreativy a byznysu. A to nejen v online prostředí, ale napříč všemi mediatypy,“ popisuje Ťoupalík.
Xuan Mai Phamová se v marketingu a médiích pohybuje přes čtyři roky a její hlavní náplní práce je přinášet strategická řešení na těžké otázky. Má zkušenosti zejména se segmentem retail (Kaufland, Sportisimo), food (McDonald’s), finance (Portu, Simplea) nebo e-commerce (Aukro).
Martin Špaček pracuje v marketingu sedm let, z toho přes tři roky v agentuře a čtyři roky na straně klienta. Vedl týmy o desítkách lidí a zajišťoval ATL i BTL komunikaci pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
Tomáš Krebs má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu. Podílí se na tvorbě digitálních strategií velkých klientů v B2B a B2C. Řadu let působil v oblastech retailu či telco, například v rámci O2. V Marketupu je zodpovědný za obchodní a digitální strategii klientů T-Mobile, XXXLutz, Komerční banka a AXA.
-stk-