Novým společníkem a jednatelem digitální agentury Optimio, jež působí 14 let na trhu, se stává Matěj Konečný.
Matěj Konečný v agentuře působí od roku 2018, kdy začínal jako junior PPC specialista po předchozí zkušenosti v online marketingovém oddělení e-shopu Super Kecky. Postupně se vypracoval na seniorního PPC specialisty a poté team leadera PPC oddělení. Během jeho působení se oddělení rozrostlo trojnásobně. V květnu 2021 se přesunul na pozici Executive Directora, kde se stará o celkové řízení firmy, včetně všech oddělení a leadership team leaderů.
Od dubna letošního roku získal Konečný v agentuře 10% podíl, zbývající podíl si dělí dosavadní společníci – Jan Bindr (45 %) a Marek Žáček (45 %). Matěj Konečný bude současně vykonávat i funkci jednatele společnosti a bude se ještě více podílet na strategickém řízení firmy a leadershipu.
„Jsem opravdu hrdý na to, že se náš kolega Matěj Konečný stal společníkem a získal 10% podíl v naší firmě. Je to další důkaz toho, že se naše společnost stále více posouvá vpřed a stává se významným hráčem na trhu digitálních agentur. S Matějem jako naším novým společníkem a jednatelem očekávám, že se zaměříme ještě více na strategické oblasti vedení firmy, což nám umožní dále zrychlovat náš růst. A s týmem plným nadšených a talentovaných lidí jsem si jistý, že budou následovat další úspěchy,“ Jan Bindr, zakladatel a spolumajitel společnosti Optimio.
Mezi klienty agentury Optimio patří El Nino parfums, Sledování TV, T-shock, Vital Country, Cykloservis nebo BC Engineering. V loňském roce 2022 se tým rozrostl o sedm lidí napříč specializacemi a agentura očekává další meziroční růst.
-stk-