Do marketingu investuje Palírna U Zeleného stromu 20 % příjmů

čtvrtek, 15. června 2023, 14:05 Marketing, Reklama MediaGuru

Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti, říká Boris Rajdl z Palírny U Zeleného stromu.

Zdroj: Palírna U Zeleného stromu

Zdroj: Palírna U Zeleného stromu

Palírna U Zeleného stromu slaví tento rok 505 let od svého založení. U této příležitosti u své vlajkové značky Stará žitná myslivecká připravila limitovanou edici s ilustrací Marka Ehrenbergera, u značky Heffron uvedla na trh limitovanou edici s medailonky českých letců, kteří za 2. světové války sloužili v jednotkách RAF. Ekonomicky se společnosti daří, až pětinu svých příjmů investuje zpět do marketingu. 

V letošním prvním čtvrtletí se Palírně U Zeleného stromu meziročně podařilo navýšit obrat o 48 milionů korun, a to převážně v tržbách strategických značek Stará žitná myslivecká, Hanácká vodka a B42V Eccentric Vodka. V tomto období bylo prodáno 7,2 mil. lahví, což je ve srovnání s minulým rokem o 10 % více. Největší nárůst si připsala Hanácká vodka, a to meziročně o 5 %. 

Export činí téměř 12 % celkové produkce společnosti a v budoucnu by chtěla tento podíl navyšovat. Největší výzvou je pro Palírnu U Zeleného stromu v současnosti trh indický, na který od loňského roku cílí se Starou žitnou mysliveckou. Dalším trhem pro vlajkovou značku je Japonsko, na který dováží i Heffron 5yo Rum, a také Kanada. „Do konce roku máme v plánu spustit projekt vstupu Staré žitné myslivecké Selection a Hanácké vodky také v dalších regionech Severní Ameriky,“ uvádí ředitel exportu firmy Lukáš Kakalejčík a dodává, že se značkou Heffron boduje také v Německu. 

Co se týká spotřební daně, odvedla firma státu za první čtvrtletí 406 milionů korun, což je o 49 milionů korun více než za stejné období loni.

I přes několikamilionové navýšení výkonové spotřeby se Palírna U Zeleného stromu drží svého cíle pro tento rok, kterým je investice do jednotlivých branců. „Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti,“ říká Boris Rajdl, marketingový manažer společnosti, a upřesňuje: „Na začátku roku proběhl kompletní redesign a změna jména u značky Blend 42 Vodka, která se nyní jmenuje B42V Eccentric Vodka. Díky tomu je pro konzumenty atraktivnější a působí moderním dojmem. U Hanácké vodky jsme natočili nový televizní spot, který mohou diváci vidět od poloviny července. Hanácká vodka zároveň nechybí na nejvýraznějších českých hudebních festivalem, jako byl Rock for People a Benátská, který se odehraje na konci července. Velmi si také pochvalujeme spolupráci se zpěvákem Matějem Ruppertem, která značku dokonale reprezentuje.“

Vlajková značka Stará žitná myslivecká se již několik let spojuje s hercem Jiřím Bartoškou, který je nejen tváří reklamního spotu, ale také kvízu. K výročí 505 let od založení Palírny U Zeleného stromu připravila značka také limitovanou edici ve spolupráci s ilustrátorem Markem Ehrenbergerem.

Stará žitná myslivecká uvádí na trh novou limitku

středa 14. června 2023

U značky Heffron je k dostání v pořadí již čtvrtá limitovaná edice, jež vzdává hold odvaze. Tentokrát má na etiketách medailonky českých letců, kteří za 2: světové války sloužili v jednotkách RAF.

Heffron vzdává limitkou poctu českým letcům RAF

pondělí 5. června 2023

-stk-