Komunikaci skupiny Creative Dock nově řídí její dosavadní PR manažer Tomáš Kolder, který rovněž zastával interim pozici vedoucího marketingu celé skupiny. Na starosti bude mít interní i externí komunikaci a kompletně zodpovídat za firemní obsah na webu a sociálních sítích. Zaštítí také eventové aktivity skupiny.
Tomáš Kolder přišel do Creative Docku v polovině loňského roku, kde působil v interním marketingovém týmu, které pracovalo zejména pro interní a externí klienty Creative Docku. Po vytvoření nového týmu, působící pouze pro Creative Dock, vybudoval několikačlenný mezinárodní marketingový tým.
Společně s interním týmem Studia se tento tým podílel na spuštění nového webu, plánech a strategii pro zvýšení brand awareness na klíčových trzích v DACH a MENA regionu a pomáhal oddělení obchodu. Kolder měl také na starosti event management, a to konkrétně eventy v Evropě (Světové ekonomické fórum v Davosu) a na Blízkém východě (konference Biban 2023 v Rijádu). Společně se studiem započal projekt vytvoření nové brandové strategie a positioningu s agenturou The Little Red Sofa a rovněž byl u integrací akvírovaných brandů pod značku Creative Dock.
Před příchodem do Creative Docku měl Tomáš Kolder více než osm let zkušeností v oblasti B2B i B2C komunikace. Do Creative Docku přišel z designérské a sklářské společnosti Lasvit, kde měl na starosti globální externí komunikaci, vybrané sociální sítě, web content a řízení agenturních služeb v Německu, Spojených arabských emirátech, USA a Číně. Před Lasvitem zastával pozici tiskového mluvčího ve společnosti Huawei. Také působil v interním komunikačním týmu poradenské společnosti Deloitte. Jeho předchozí zkušenosti zahrnují práci v PR agenturách FleishmanHillard a Ogilvy.
-stk-