Nadace Leontinka, která pomáhá hlavně dětem a studentům se zrakovým postižením, má novou vizuální identitu. Současně spustila interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu, kde si každý může vyzkoušet vidění při různých typech zrakového postižení. Původně dominantní černou barvu nahradil barevně laděný vizuální styl a celá komunikace má být díky personifikaci Nadace Leontinka do postavy holčičky osobnější. Autorem je agentura Ogilvy.
Barevně laděná vizuální identita s ilustracemi v duchu deníkových kreseb má v lidech vzbuzovat pozitivní emoce. „Věřím, že pozitivně naladěnou komunikací lidem ukážeme, jak může být život se zrakovým postižením pestrý, když je pomoc nablízku. Ogilvy nám o vizuální styl pečuje od samého začátku a nový koncept je pro nás vlastně takovým prvním dárkem k 18. narozeninám Nadace Leontinka,“ říká Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka.
„Poslední roky jsme hodně obklopeni negativními událostmi a toho temna je na lidi už moc. Proto jsme se rozhodli ustoupit od původní černé symbolizující tmu a zvolili jsme pastelové barvy, které vyvolávají pozitivnější emoce. Web jsme rozjasnili nejen barvami, ale také osobnějším přístupem díky personifikaci Nadace do postavy holčičky Leontinky. Ta vás provede webem a vysvětlí, co Nadace dělá a jakým způsobem můžete pomoci,“ popisuje proces vzniku nové vizuální identity Tomáš Belko, kreativní ředitel Ogilvy.
Nový web má potenciálním dárcům a partnerům přiblížit to, jak Nadace funguje, jaké jsou možnosti pomoci nebo kam vybrané peněžní prostředky putují. Postava Leontinky provádí návštěvníky webu s každým kliknutím a skrze osobní komunikaci má prohloubit vztah mezi Nadací a jejími dárci. Novou funkcionalitou webu jsou AR filtry. S jejich pomocí si každý člověk se zdravýma očima může vyzkoušet, jak vidění ovlivňují různé typy zrakového postižení jako například barvoslepost, tunelové vidění, zelený zákal nebo výpadek zorného pole.
-stk-