Air Bank po 12 letech opustí komunikační koncept Dva světy
Ambice Air Bank na bankovním trhu má podpořit nový komunikační koncept, kterým po 12 letech opustí dosavadní Dva světy.
Air Bank oznámila, že po dvanácti letech opustí sůj komunikační koncept Dva světy. V novém komunikačním konceptu se bude dále objevovat herec Tomáš Měcháček, namísto nešvarů bankovního prostředí se však banka zaměří na to, jak svým přístupem pomáhá klientům lépe pracovat s penězi.
„Air Bank svým dlouholetým komunikačním stylem jasně ukazovala hlavní rozdíly mezi svým unikátním přístupem a zažitými bankovními pořádky včetně typických nešvarů. V českém bankovnictví dokonce díky tomu ve vztahu ke klientům nastolila zcela novou úroveň spokojenosti, ve které navíc drží jednoznačné prvenství mezi ostatními bankami. Právě naši klienti jsou totiž s velkým náskokem ti vůbec nejspokojenější. Původní reklamní koncept Air Bank tak skvěle naplnil své cíle, před námi jsou ale nyní nové výzvy, na které už nestačí. Nově se chceme soustředit na to, jak se mohou mít klienti ve svém každodenním životě lépe, když je má jejich banka opravdu ráda a zjednodušuje jim vše okolo peněz,“ vysvětluje Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
Nový reklamní koncept představí Air Bank během letošního srpna. Od 10. července 2023 se ale na kanálech televizních stanic Nova a Prima objeví televizní spot, kterým se banka s konceptem „Dva světy“ rozloučí.
Air Bank zdůvodnila, že se chce stát přirozenou první volbou pro využívání služeb retailového bankovnictví a klíčovým hráčem, který bude svými inovacemi měnit český bankovní trh. Poté, co překonala milník jednoho milionu klientů, se chce v další etapě soustředit na zvyšování svého tržního podílu z hlediska počtu klientů a používání jejích služeb.
Komunikačním konceptem Dva světy banka dlouhodobě podporovala svou odlišnost od tradičních bank. Získala za něj řadu ocenění. Vedle Tomáše Měcháčka se v reklamách objevoval Tomáš Jeřábek.
-mav-