Asociace AOV se dál rozšiřuje, vstupuje do ní Burda

úterý, 11. července 2023, 11:15 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Společnost Burda International CZ se stala dalším členem tuzemské Asociace online vydavatelů (AOV).

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Asociace online vydavatelů (AOV) se rozšířila o společnost Burda International CZ , která se stala sedmadvacátým členem této asociace.

„Vydavatelství Burda vnímáme jako synonymum kvalitních lifestylových titulů s tradicí od roku 1991. Věříme, že do konce roku přesáhne počet členů AOV třicítku vydavatelů se silným zásahem české populace,“ uvedl předseda AOV Libor Matoušek.

„Jsme přesvědčeni, že naše aktivní spolupráce v rámci AOV nám umožní navzájem sdílet naše znalosti a zkušenosti s ostatními členy asociace a těšíme se to, že tak budeme moci přispět k dalšímu rozvoji českého mediálního trhu,“ dodává za vydavatelství Burda Chief Digital Officer Štěpán Burda.

V březnu vstoupila do AOV skupina Prima, Investigace.cz, ABC Media a Inregion.cz a asociace se tak postupně rozšiřuje.

Burda International CZ vydává ročně více než 450 titulů, je vydavatelem značek Elle, Marianne, Marianne Bydlení, Apetit, Svět ženy, Chip, Lego a další.

-mav-