Seznam.cz kampaní uvádí novou podobu psího maskota
Seznam.cz v brandové kampani sází na nekonečno a představuje i novou podobu psího maskota.
Seznam.cz uvádí novou brandovou kampaň, která využívá většinu mediatypů – televizi, rádio, print, online a spoty poběží také na Spotify a v kinech sítě CineStar. Na kampani se kromě interního kreativního týmu Seznamu podílely i agentury Triad a postprodukční studio Nice!.
Titulním hrdinou kampaně je seznamácký pes, který se v nové podobě výrazněji zapojí do komunikace Seznamu a propíše se do většiny jeho služeb i komunikačních kanálů.
„Technologie v Seznamu se neustále vyvíjí. I proto vznikl realistický digitální model psa, který více odráží technologický základ firmy. Navíc bude nově interagovat s uživatelem na domovské stránce a postupně by se měl i nadále vylepšovat,“ představuje podobu nového seznamáckého psa Marek Řípa, Senior Brand & Media Manager Seznam.cz.
„Náš kreativní koncept vychází z faktu, že Seznam.cz je skutečně nekonečný, protože nemá žádnou patičku, což je v jistém ohledu velmi zajímavé,” uvedl kreativní ředitel agentury Triad Richard Axell.
„Výběr písně Neverending Story, coby nosného assetu kampaně, není náhoda. Z výzkumů System1 víme, že pocit nostalgie je jeden z nejsilnějších kreativních odlišovačů reklamy, který dělá rozdíl v zapamatování sdělení. Zároveň v české reklamě není využití světoznámé hudby v roli podtrhnutí sdělení až tak časté. I proto máme radost, že si Seznam tuto cestu vybral,” dodal Adam Špina, strategický ředitel Triadu.
-mav-