Do společnosti Daytrip, která provozuje globální platformu pro cestování autem s místním řidičem, nastupuje na pozici vedoucí marketingu Iva Janoušková. Ta má za sebou zkušenosti ze společností Mafra, LMC nebo Carollinum. Vedle toho působila také na pozicích brand managera ve společnostech Slevomat a Astratex. Daytripu má Janoušková pomoci zejména s upevněním globální značky.
„Celá platforma rapidně roste a my se vedle posilování přítomnosti na globálním trhu a uspokojování poptávky chceme soustředit i na posílení značky a marketingu jako takového. Fungujeme ale už v téměř sto zemích a potřebujeme oslovovat zákazníky napříč různými kontinenty a kulturami. Vybudovat marketingový tým, který toho bude schopen, tak rozhodně není jednoduchý úkol," uvedla Markéta Bláhová, COO Daytripu.
Daytrip v minulém roce přepravil přes 200 tisíc cestujících a překonal obrat půl miliardy korun. Tento rok očekává rekordní sezonu. I proto společnost od začátku roku nabrala 35 nových kolegů převážně na pozice v zákaznické podpoře.
-mav-