Agentura Ogilvy vzešla jako vítěz z dvoukolového výběrového řízení na novou kreativní agenturu pro Budějovický Budvar. Spolupráce oficiálně odstartovala na začátku srpna a zaměřuje se především na budování značky Budějovický Budvar na domácím trhu skrze produktové portfolio a na rozvoj positioningu Budvaru jako národního pivovaru.
Ogilvy bude pro Budějovický Budvar zajišťovat integrované marketingové služby, od přípravy komunikačních konceptů přes kreativní řešení značky až po realizaci netradičních reklamních formátů. Důležitou roli v komunikaci bude hrát profilace značky v kontextu přímé zkušenosti zákazníků. Hlavním cílem spolupráce je dostat Budějovický Budvar více do hledáčku českých spotřebitelů a posunout ho v jejich vnímání od tradiční pivní značky k moderní značce.
„Změna kreativní agentury je pro nás po tolika letech skokem do neznáma. Agentura nás ale v procesu výběru přesvědčila jak šíří prezentovaných konceptů a přístupů, tak schopností reagovat na náš feedback. Díky tomu, že jsme lokální firma a nemusíme si věci schvalovat s matkou, jsme velmi agilní tým a projekty se u nás rychle vyvíjejí. Proto jsme hledali partnera, u kterého si můžeme být jistí, že ať už si vymyslíme cokoli, společně to zvládneme zrealizovat,“ Gabriela Kudrnáčová, CZ Marketing Manager Budějovický Budvar.
Jedním z prvních společných projektů je příprava komunikace pro jeden z mladších produktů v portfoliu – ležák Budvar33. Pivovar plánuje letos na podzim pod touto značkou uvést limitovanou edici plechovek s designem vytvořeným ve spolupráci se satirikem Tomášem Břínkem alias TMBK. Kreativa, která bude uvedení limitky na trh provázet, bude cílit především na mladší generaci.
Kromě zaměření na brand building skrze portfolio produktů se Budějovický Budvar chce v komunikaci věnovat i rozvoji svého positioningu jako národního pivovaru. Náplní spolupráce tak bude i hledání nových cest, jak edukovat spotřebitele, rozvíjet českou minipivovarskou scénu či podporovat gastronomii.
-mav-