Lifestylové časopisy pro ženy a tituly o bydlení čtenost vylepšily

pátek, 11. srpna 2023, 07:45 Tisk MediaGuru

Čtenářem alespoň jednoho časopisu je 6,55 mil. lidí, což je 75 % obyvatel České republiky.

Zdroj: Unie vydavatelů

Zdroj: Unie vydavatelů

Souhrnná čtenost tuzemských časopisů představovala v uplynulých dvanácti měsících končících 30. červnem 6,55 mil. osob ve věku 12-79 let. To je srovnatelný výsledek jako v předešlém měřeném období (-0,8 %).

Ve srovnání s předešlým měřením si nejvíce polepšily časopisy životního stylu pro ženy a mírně svou čtenost zvýšily časopisy o bydlení a bytové kultuře. Stabilní zůstává kategorie zpravodajských týdeníků. Naopak se snížila čtenost programovým titulům, které ale zároveň zůstávají čtenářsky nejsilnější časopiseckou kategorií, a také magazínům zaměřeným na péči o zdraví.

Z jednotlivých titulů si nejlépe vedly Čas pro hvězdy, Gurmet, TV expres, Marianne (posun na druhé místo v kategorii časopisů životního stylu pro ženy), Dům a zahrada (potvrzení vedoucího postavení v kategorii časopisů o bydlení) a Tina.

Zdroj: Media projekt, 1. 7. 2022 - 30. 6. 2023, Unie vydavatelů, ASMEA, Median, Stem/Mark

Zdroj: Media projekt, 1. 7. 2022 - 30. 6. 2023, Unie vydavatelů, ASMEA, Median, Stem/Mark

Deníky drží své pozice, nejčtenější je opět Blesk

čtvrtek 10. srpna 2023

-mav-