Novým marketingovým ředitelem Czech News Center (CNC) se stává Pavel Renčín, který vede zároveň marketing Active Radio. Nahrazuje Jana Fischera.
Loni začal proces propojení mediálních domů Czech News Center (CNC) a Active Radio (které jsou pod holdingem Czech Media Invest). Kromě vytvoření funkce společné generální ředitelky Martiny Říhové došlo například i ke sjednocení PR komunikace obou mediahousů. Nově budou mít také společného šéfa marketingu. Pavel Renčín, dosavadní ředitel marketingu českých rozhlasových značek, se bude nově starat také o brandy CNC.
„Je to velká výzva i odpovědnost. Značky CNC patří mezi ty nejvýznamnější na českém mediálním trhu. Stejně jako v Active Radio vnímám jako důležité dobře pečovat o zavedené brandy a současně inovovat, rozvíjet nové projekty a adaptovat se na rychle se měnící prostředí,” říká k rozšíření pozice Pavel Renčín.
„Sbližování našich mediálních značek, ať už těch rádiových nebo brandů z Czech News Center, je logickým krokem. Dává smysl jak z pohledu cílových skupin, tak pro naše partnery a inzerenty. Hezky odráží myšlenku cross-mediality, která je velkou devizou obou zmíněných mediahousů a teď by díky ještě bližší synergii mohla vytěžit svůj potenciál na maximum,” doplňuje ke změně Martina Říhová, CEO Czech News Center a Active Radio.
Pavel Renčín působí v marketingu rádiových a multimediálních brandů už od roku 2001, kdy nastoupil do společnosti Lagardere Active ČR. V té získal v roce 2009 post ředitele marketingu, a ten si ponechal, i po rebrandu firmy na Active Radio, až doteď. Dohlíží tak na strategie jednotlivých značek, ale také na tzv. creative sales tým, který se orientuje na kreativní business, nebo na divizi NoLimits, tedy eventový tým, který řeší kreativu a produkci eventů na míru. Kromě marketingu se věnuje také psaní literatury.
Jan Fischer, dosavadní šéf marketingu v CNC, z mediálního domu odchází za novou pracovní výzvou na konci září.
-mav-