V čerstvě spuštěné kampani buduje T-Mobile povědomí o jednom ze svých klíčových produktů, optickém internetu T Fiber. Symbolizuje ho magentová gorila vymodelovaná ve 3D, která demonstruje sílu internetového připojení a bude komunikací na tento produkt provázet dlouhodobě.
Těžiště kampaně, která běží od 1. srpna až do konce roku, spočívá především v online reklamě, sociálních sítích a nosičích OOH. Komunikaci doplní rádiové spoty a formáty v místě prodeje na pobočkách operátora.
„Dosud nejsilnější optický internet T Fiber je jedním z vlajkových produktů z celé naší nabídky – aktuální kampaní chceme budovat povědomí o jeho specifičnosti a posílit vnímání T-Mobilu jako významného hráče na poli domácího internetu,“ říká Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika.
Finální podoba gorily na klíčovém komunikačním vizuálu vznikla ve spolupráci s postprodukční společností R.U.R. Podíleli se na ní Jan Jinda, který mj. spolupracoval na studiové postprodukci „marvelovek“, český animátor Jan Bubeníček, spojený např. s celovečerním animovaným filmem Alois Nebel, a 3D grafik Tomáš Král.
„Hledali jsme dlouhodobý symbol, který evokuje sílu. Nenásilnou, ale absolutní. Nejde ale samozřejmě jen o sílu. Stejně důležité je vytvořit symbol, se kterým se lidé sžijí a oblíbí si ho. Na projektu se podílelo spousta lidí, kteří do toho vložili velké úsilí – věřím, že je to na výsledku znát,“ říká Lais Veloso, Art Director týmu Ticino.
Na outdoorových plochách se kampaň objevuje od 1. srpna ve vybraných pěti českých městech – v Praze, Brně, Zlíně, Chomutově a Ústí nad Labem. V online prostředí bude mít podobu displejové reklamy, šestisekundových bumperů na YouTube a kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram. Media mix doplní spoty v rádiu a v místě prodeje na pobočkách operátora.
Kreativu připravil agenturní tým Ticino (WPP), nákup médií zajišťuje EssenceMediacom.
-mav-