Zalando v kampani s influencery spojuje oslavy a slevy

pondělí, 14. srpna 2023, 16:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Páté výročí na českém trhu připomíná značka Zalando kampaní, ve které si hraje s přesmyčkou ze slov „oslava" a „sleva".

Z reklamní kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Z reklamní kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Agentura Symbio připravila ve spolupráci s Final_2 další kampaň módní značky Zalando. Objevují se v ní Leoš Mareš, Monika Bagárová nebo taky Luboš Kulíšek.

„Během sezónních výprodejů vždy probíhá tvrdý konkurenční boj mezi značkami a platformami, všechny se přitom snaží získat stejnou spotřebitelskou základnu. Předhání se, kdo nabídne větší slevy a spustí kampaň s větší share of voice. Proto jsme se v Zalandu chtěli vydat trochu jiným směrem,“ říká Dáša Murčová, Senior Marketing Manager Česko a Slovensko.

 „Letos Zalando oslavuje pět let svého fungování v Česku. Proto jsme slevy a narozeniny propojili. Spolu s influencery zákazníky zveme k ‚oslevě’ módní rozmanitosti, jedinečného stylingu a skvělých nabídek,“ uvádí Creative Director Symbia Roman Číhalík.

Kreativní koncept je postavený na spolupráci s brand ambasadory značky Zalando, nejnovějších trendech na sociálních sítích a netradičních pražských lokacích jako je Botanická zahrada, Kongresové centrum Praha, Grébovka nebo SAPA.

Kromě Leoše Mareše a Moniky Bagárové v kampani vystupují i Not So Funny Any,  Luboš Kulíšek, Ela Yababy nebo Lucki Linh

Zdroj: Zalando

Zdroj: Zalando

„Všichni influenceři mají výrazný styl, na který jsme chtěli navázat. Náš koncept jsme s influencery vyladili do intenzivních 20sekundových Insta Reels. Na natáčení jsme si experimentálně vyzkoušeli více typů kamer včetně 360, která zabírá celé své okolí. Ve střižně jsme byli nadšení, jak kreativně s tímto materiálem můžeme pracovat,” popisuje režisér Final_2 Martin Marko

-mav-