Air Bank představuje novou tvář pro komunikaci s generací Z, v online spotech se objeví moderátor a sportovec Nikolaos Mach. Banka svou komunikací míří nově také na mladé do 25 let.
V krátkých videích na sociálních sítích ukáže influencer Nikos benefity v běžných situacích života mladých lidí, například během streamování nebo tréninku v posilovně, které spustí řetězec nečekaných událostí.
V komunikaci banky doplní herce Tomáše Měcháčka, který zůstává hlavní postavou v televizních reklamních spotech.
„Rozšiřujeme aktivity v rámci našeho nového komunikačních konceptu, který jsme představili v létě. Chceme být atraktivní digitální bankou a přirozenou první volbou pro mladé do 25 let, a proto je potřeba mluvit k nim jejich řečí a objevovat se na kanálech, které používají, televizní reklama je pro tuto skupinu pasé," říká Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
Spoty budou ukazovat benefity pro mladé a čerpat z aktuálního dění na sociálních sítích a tomu jsou přizpůsobené vhodné postavy nebo lokace, ve kterých se děj odehrává. Pro udržení pozornosti mladších diváků budou videa využívat kreativních přechodů mezi scénami a pro reklamu atypický klipovitý střih.
Za produkcí kampaně stojí čtyřiadvacetiletý Jan Strach, který v minulosti pracoval s největšími jmény československé rapové a popové scény; například s Yzomandiasem, Rytmusem a Janem Bendigem. V jeho produkční společnosti Beze Strachu vznikají také televizní a internetové reklamy globálních značek, jako jsou Coca-Cola, Škoda Auto nebo Jaguar.
-mav-