Skupina Aures Holdings si v tendru, v němž hledala partnera na podporu stávajícího týmu v adopci inovací a identifikaci nových obchodních příležitostí, zvolila agenturu Mindsquared z konzultační skupiny Mind2Flo.
Provozovatel sítí AAA Auto a Mototechna má k dispozici interní tým s expertizou zejména ve výkonnostním marketingu. Hledal ale partnera, který jeho strategii obohatí o nový pohled a inovativní nástroje. „Jsem rád, že nám kolegové z Mindsquared budou pomáhat objevovat nové cesty a přístupy v marketingové komunikaci. Naším společným cílem bude zejména zvýšení efektivity jednotlivých komunikačních kanálů. Na spolupráci se těšíme. Je to pro nás nová zkušenost, jelikož zatím jsme byli zvyklí řešit marketingové strategie spíše interně,“ říká Karel Smrž, Group Marketing Director skupiny Aures Holdings.
Nová spolupráce odstartovala během srpna. Její úvodní fáze se věnuje strategickým workshopům, během kterých se budou definovat klíčové oblasti pro rozvoj inovací a možností nového růstu. V další fázi přijde na řadu intenzivní onboarding a nastavení exekutivního procesu. Mindsquared na spolupráci vyčlenila seniorní tým napříč divizemi celé skupiny Mind2Flo tak, aby se kompletně pokryly klientské potřeby i příležitosti, které generuje segment automotive.
-stk-