Danone povede na českém a slovenském trhu Francisc Kiss

pondělí, 4. září 2023, 17:05 Marketing, Lidé, Aktuality MediaGuru

Nový country managerem společnosti Danone pro Českou republiku a Slovensko se stal Francisc Kiss.

Francisc Kiss, zdroj: Danone

Francisc Kiss, zdroj: Danone

Společnost DanoneČeské republice a na Slovensku od 1. září letošního roku vede nový country manager Francisc Kiss. Ve funkci vystřídal Mariána Jánoše, který tuto funkci zastával sedm let a pod jeho vedením se završila fúze společností DanoneNutricia. Kiss chce upevnit vedoucí postavení společnosti Danone na obou trzích a vést ji k dalšímu udržitelnému růstu spolu s přínosem pro společnost. 

Ve svojí předcházející funkci byl Francisc Kiss globálním ředitelem pro kategorie a prodejní kanály ve společnosti Danone Amsterdam, kde byl zodpovědný za rozvoj kategorií a řízení strategie prodejních kanálů divize speciální výživy (Global Category & Sales Channels Director). Od února 2022 koordinoval i strategické plánování divize speciální výživy ve střední a východní Evropě (Slovensko, Česká republika, Maďarsko a Rumunsko). V minulosti působil ve společnostech Kraft Foods, GSK Healthcare a v roce 2009 nastoupil do společnosti Danone, kde pracoval na různých pozicích v oblasti prodeje, marketingu a obchodního řízení na lokální i globální úrovni.

Portfolio produktů společnosti Danone v současnosti zahrnuje produktové řady mléčných a rostlinných výrobků jako Activia, Actimel, Danette, Fantasia či Alpro a nyní i produkty dětské výživy Nutrilon a Hami a přípravky klinické výživy Nutridrink, Forticare, Cubitan, Nutrison, Neocate a další.

-stk-