Společnost Globus ČR, která letos otevřela svůj 16. hypermarket, se nyní zaměří na posílení brandu a taktické komunikace. Pro vytvoření dlouhodobého komunikačního konceptu vypsala výběrové řízení, kde uspěla kreativní agentura Mark BBDO.
Globus zůstává rodinnou firmou s osobním přístupem k zákazníkům, což se odráží i v jejich nové komunikační strategii od Mark BBDO.
„Komunikace Globusu potřebovala dlouhodobý koncept, který zarezonuje s naší DNA. Zároveň bude pro zákazníky dobře srozumitelný a unikátní v poli konkurence. Ve výběrovém řízení jsme hledali partnera, kterému se podaří komunikační strategii definovat. Atraktivní a funkční koncept musí zaštítit mnoho aktivit Globusu a pokračovat v posilování brandu. Při výběrovém řízení si nás agentura Mark BBDO získala nejen svou strategickou a kreativní prací, ale i aktivním přístupem. To nás přesvědčilo. Těšíme se na společnou a intenzivní spolupráci,“ uvedl Volker Schaar, jednatel společnosti Globus ČR.
„Globus má nesporné kvality, které díky nové komunikaci chceme ještě více zvýraznit a posílit. Nabídli jsme evoluční i revoluční koncepci, jak produktovou pravdu srozumitelně doručit ve všech vrstvách komunikace. Máme upřímnou radost z výsledku a mj. i průběhu výběrového řízení, které klient pojal kolaborativně a partnersky. Měli jsme příležitost ověřit si hypotézy, zpřesnit strategickou propozici a taky zjistit zdali si rozumíme mezilidsky. Takové spolupráce vyhledáváme,“ sdělil Martin Mareš, Creative Director Mark BBDO.
Nový komunikační koncept bude spuštěn ještě v roce 2023 skrze různé komunikační kanály – televize, venkovní reklamy (OOH), sociálních média, komunikace v obchodě (in-store) či prodejní materiály.
-mav-