iStyle nechal běžce Vltava Runu testovat Apple Watch Ultra

sobota, 9. září 2023, 08:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

iStyle vybavil stovku běžců Vltava Runu hodinkami Apple Watch Ultra. 93 z nich si je po závodu koupili.

Zdroj: iStyle

Zdroj: iStyle

Společnost iStyle, partner společnosti Apple v regionu střední a východní Evropy, se v nové kampani na Apple Watch Ultra spojil s běžeckým závodem Vltava Run. Stovce běžců hodinky propůjčila a dala jim možnost hodinky otestovat přímo na trase, ohodnotit je a v případě zájmu si je po závodě za výhodnou cenu odkoupit. Ze stovky hodinek si je zakoupilo 93 závodníků. 

Kampaň cílila na náročnou skupinu profesionálních vytrvalostních běžců, kteří mají velmi specifické nároky a často léta využívají sportovní hodinky jiných značek. O to větší výzvou bylo jim Apple Watch poskytnout a vystavit se otevřené zpětné vazbě.

„Potěšil nás obrovský zájem o testování ze strany běžců, o kterých víme, že mají své specifické potřeby a jen velmi neradi mění zažité návyky nebo typ používaného vybavení. Mnozí z běžců jsou dlouholetými fanoušky značek jako Garmin či Polar a co víc, 61 % běžců se před závodem vyjádřilo, že koupi Apple Watch Ultra vůbec nezvažovalo. Po běhu se nám vrátilo jen sedm hodinek ze 100 a zbylých 93 běžců si otestované hodinky za zvýhodněnou cenu koupilo. Z pohledu marketingové konverze se nám podařil prakticky zázrak,“ říká Michaela Kohlíčková, marketingová manažerka iStylu.

Spolupráce s běžeckým závodem Vltava Run přitom není první iniciativou iStyle cílenou na využívání Apple Watch Ultra ve sportu. Na jaře dala značka šanci si Apple Watch vyzkoušet také lyžařům ve Špindlerově Mlýně. Další podobné akce cílené na sportovce plánuje i na příští rok. 

-stk-